Spring naar bijdragen

4.0 wil niet aan de gang...


bossie
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Kan ik nog proberen maar heb "toevallig" nog een lo met een onderblok wat een beetje moe is volgens mij...

Maar heb gisteren ook nog een hi op de kop getikt voor weinig (€ 200) compleet met startmotor ,airco pomp en dynamo.

Alleen jammer dat ze 'm gedemonteerd hebben met een snijbrander!

Voor de motersteunen maakt 't mij niet zo veel uit maar de kabelboom vind ik erger!.!....:no::D:whistle:

Is het veel werk om zo'n kop er op te zetten of is het zo makkelijk als iedereen zegt???

Wil dan wel eerst zorgen dat 't complete blok draaiend is en dan pas het onderblok vervangen!

Door schade en schande wijzer geworden zal ik maar zeggen...

Gr.Karel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kop van een HO 0p een 4.0 is relatief eenvoudig. Er moeten enkele koelwaterkanaaltjes dichtgelast worden, maar verder past het gewoon.

Het standaard uitlaatspruitstuk van de 4.2 gaat niet meer passen. Inlaat wel.

Ik zou er de spruitstukken van een HO op zetten, én het inspuitsysteem. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil het nog eens proberen maar heb nu eigenlijk té veel projecten staan die eerst af moeten.

Heb te weinig plaats..(volgens mij 't probleem van elke Jeeper..:bye1:)

Eerst m'n Wrangler echt helemaal klaar maken; hydro besturing er op, Cable Twin shifter voor m'n Dana 300,schijven achter met hydro handrem,voor nog een snelloper en achter een 9000 in de bak,volle rolkooi.... en wat ik nog vergeten ben.

Dan 'n 5je wat al 3 jaar aan de kant staat in elkaar zetten(heb nu eindelijk alle onderdelen bij elkaar)

En een belg van 2,5 liter ombouwen naar een 5,9 met AX 15 en Dana 300, spiraal veren en choks van 18" uitslag met voor en achter een 4 link er onder....

Als ik 't dan nog niet beu ben met al dat gesleutel ga ik aan die 4,2 met injectie beginnen.

Ik ben bang dat ik dat dit jaar niet meer haal...:wacko:

Moet ook nog een beetje werken tussen 't sleutelen door!

In ieder geval iedereen bedankt voor alle hulp en steun!

Ik meld me weer als ik iets niet weet of als ik andere net zo kan helpen als julie mij.

Gr.Karel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...
Vliegwiel van een standaard XJ 4.0 met schakelbak... Ja, ok... Maar wel van een LO dan? Want da's anders dan een HO... http://81.90.36.28/eberle/site/jsp/pix/product/1017.10.jpg'>1017.10.jpgLO http://81.90.36.28/eberle/site/jsp/pix/product/1017.11.jpg'>1017.11.jpgHO CPU heb ik het, dacht ik, niet over gehad, wel over de CPS, ofwel krukassensor.Als die stuk is, of verkeerde signalen afgeeft, werkt er niets.Als er een verkeerd vliegwiel gebruikt wordt, zal er ook niets gebeuren...

Hier nog even een vraag op een oud antwoord...

Waar krijg ik de foto's nog gevonden van de vliegwielen?

Heb er nu 2 liggen, van een Hi en een Low.

Van de Low heb ik niet meer nodig en wil deze af laten draaien zodat hij achter op een 360 uit een Grand Cherokee kan, binnen in de originele "sensor plaat" waar de vliegwiel sensor op zit.

Gr. Karel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...