Spring naar bijdragen

Polen sneeuwreis 2009


janzee
 Share

Recommended Posts

Op zaterdag 17 januarie zijn we met 4WD Travel vertrokken richting Polen. 's-Avonds aangekomen in Srebrna Gora, ongeveer 1000km vanaf de grensovergang bij Arnhem. We reden in convooi, en middels de 27mc bak hielden we contact en stopten we zo nu en dan voor benzine (wrangler 6 cilinder.....) en een kopje koffie. Ging verder prima, maar aan het einde van de dag, toen we van de snelweg af kwamen, reden we tegen een Jeep/Chrysler dealerbedrijf aan; mijn eerste gedachte was, neerzetten dat ding, en elke euro die ik er voor krijg is meegenomen, ik rij geen meter meer met dat kreng!!!!! Maar afijn, na een goeie nacht slapen, een mooie morgen met verse sneeuw, dan ben je een lange dag hobbelen weer snel vergeten!!

Tijdens de trip werden we begeleid door de Poolse gids Andrej, de hele week rijdt je over geweldige tracks, bospaden, weilanden, bergen en dalen, geweldig.

Tijdens de week viel er 's-nachts nog sneeuw bij; het rijden met 4 kettingen door hoge sneeuwduinen is in 1 woord geweldig, wat een ervaring.

De tochten over de bospaden met veel sneeuw waren geweldig, vooral als je na vieren in het donker nog even een berg over moet en de sneeuw op het pad 50cm hoog is. Steile paden, lekker ploeteren.......

Ik heb me prima vermaakt, helaas moesten we vrijdag weer even (schadevrij) 1000km naar huis sturen, maar dit was het allemaal zeker waard........ Een aanrader deze trip van 4WD Travel.

Jan (janzee_4@hotmail.com)

Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Foto-HZBLSKHQ-G.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...