Spring naar bijdragen

Jeepforum.nl is dat onafhankelijk van 4x4 clubs


F.M
 Share

Recommended Posts

jeepforum.nl is onafhankelijk van clubs.

dan heb ik nog een vraagje. ik ben lid van 2 jeepclubs de jcn en de ojoc. als er iets over de jcn geschreven dan worden die topics meestal niet gesloten. en van de ojoc wel. kun je me daar een verklaring voor geven. als jullie onafhangkelijk van 4x4(jeep)clubs zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De topic waar jij op doelt is waarschijnlijk gesloten omdat het een besloten meeting gaat.

Ik begrijp dat het voor jou lastig te begrijpen is maar aankondigingen van evenementen die open staan voor Jeepers ongeacht lid blijven gewoon open. :whistle:

Zelfs ik snap dat.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De topic waar jij op doelt is waarschijnlijk gesloten omdat het een besloten meeting gaat.

Ik begrijp dat het voor jou lastig te begrijpen is maar aankondigingen van evenementen die open staan voor Jeepers ongeacht lid blijven gewoon open. :whistle:

Zelfs ik snap dat.:lol:

jij hebt toch een yj. en ook al zou je geen lid van de ojoc zijn. en je gaat naar hun meeting toe dan ben je ook van harte welkom. dus is het dan besloten of niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeepforum.nl is onafhankelijk van clubs.
jij hebt toch een yj. en ook al zou je geen lid van de ojoc zijn. en je gaat naar hun meeting toe dan ben je ook van harte welkom. dus is het dan besloten of niet

Jeepforum heeft ook geen type beperking. En jouw aankondiging staat op het Jeepforum. De OJOC heeft wel een type beperking.

Dus is niet iedereen welkom bij de OJOC, Ofwel? En juist daarom gaat het hier op het forum. En daarom is jou topic gesloten.

Misschien moet je het plaatsen bij het CJ en Wrangler gedeelte.:lol::whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...