Spring naar bijdragen

Jeep GC Dubbel DIN slede... is dat mogenlijk???


Recommended Posts

Hey Guys,

Misschien is dit iets wat meedere Jeepers zich afvragen.

Ik heb een Jeeo GC ZJ uit eind 1997.

Origineel europese auto, afgemonteerd met Infinity Gold Systeem.

(1,5 DIN)

Nu wil ik graan zo'n dubbelDIN navigatiesysteem met alles erop en eraan van Pioneer erin laten zetten.

Nu vraag ik mij af, is er een (custom)aanpassing voor het dashboard zoad er een dubbelDIN in kan? In mijn optiek zitten de onderste luchtroostertjes dan in de weg...

Iemand ervaring?

Greetz.

Off-road Monkey

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opklapscherm past bniet omdat het dashboard aan de bovenkant ruim 5 cm uitsteekt...

En idd. custom is mogenlijk, maar dan verdwijnen mijn luchtroosters volledig...

Wat ik mij afvraag is, is er niet iets waarmee je EN dubbeldin hebt EN een gedeelte van je luchtroosters over houd???

Greetz,

Monkey

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb dit gedaan:

gewoon standaard frame gekocht in caraudio zaak

die er 1 din van maakt en dan zoiets erin :

http://www.vdhtrade-shop.nl/Webwinkel-Product-1001126/62-Touchscreen-Black-Pearl-series-.html

of deze :

http://www.eonon.nl/products/1-DIN-6.2-inch-Touchscreen-Radio-DVD-Speler-met-afneembaar-front.html

werkt super ik heb er nog een achteruitcamera in gebouwd in bumper en voila meteen geweldig parkeer syteem erbij

eonon.jpg

misschien heb je hier wat aan

bewerkt door chevymannetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok guy's thnx voor de replay's so far.:)

Alleen wil ik ook iets met navi erop.

Die dingen zie je eigenlijk alleen van pioneer of kenwood (betrouwbaar)

Maar die zijn allemaal dubbelDIN :(

Heb nu een losse tomtom, parrot, dvd speler en radio... Wil alles in 1 hebben en van al die troep op me dash af:D.

Is dit echt nog niet eerder gedaan?

Greetz,

Monkey

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Iemand de afgelopen jaren bezig geweest met zo'n project?

 

Ik wil ermee beginnen nadat hij weer goed rijdt, heb genoeg gekke plannen. 7" double din Android spul, internet (oa spotify, flitsmeister), dvb Digitenne tv, dvd, bluetooth, achteruitrijcamera, en het leukste van allemaal; OBD2 aansluiten en direct zien wat er allemaal onder de kap gebeurd met digitale wijzertjes B)

 

De luchttoevoer wil ik houden, hoewel ik deze zou moeten aanpassen en ongeveer een kwart weg moet halen. De hele toevoer weghalen vind ik zonde en lelijk, dan kan ik er net zo goed 3 din in bouwen :P

 

Ik hou jullie op de hoogte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

3 jaar geleden alweer dat we in dit topic bezig waren, tijd vliegt.

Goed, ik heb er nog steeds niks aan gedaan maar wil nog steeds graag een 2 din systeem hebben.

Het is mogelijk om de ventilatieroosters te behouden, het kan allemaal maar net en echt mooi vind ik het niet.....

1106081338.jpg

IMGP1868.jpg

 

Er is een Rus die heeft de roosters weggehaald, en het scherm wat dieper in het dashboard geplaatst. Vind ik super strak eruit zien, alsof hij zo uit de fabriek komt, maar de roosters moet je hiervoor wel weghalen.....

2din_4.jpg

 

Iemand die ook aan zo'n project wil beginnen in de ZJ?

 

 

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...