Spring naar bijdragen

Wist je dat......


Bumper
 Share

Recommended Posts

Wist je dat als je je auto wil verkopen en dan aan de binnenkant van je wagen een papier heb hangen met daarop te koop en de prijs dat je strafbaar bent en een boete krijgt van 60 euro.

Heb je datzelfde papier met te koop op je wagen geplakt maar zonder vermelding van een prijs ben je niet strafbaar.

Tja wat een land !

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wist je dat als je je auto wil verkopen en dan aan de binnenkant van je wagen een papier heb hangen met daarop te koop en de prijs dat je strafbaar bent en een boete krijgt van 60 euro.

Heb je datzelfde papier met te koop op je wagen geplakt maar zonder vermelding van een prijs ben je niet strafbaar.

Tja wat een land !

....wist je dat dat een gemeentelijke verordening is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wist je dat als je je auto wil verkopen en dan aan de binnenkant van je wagen een papier heb hangen met daarop te koop en de prijs dat je strafbaar bent en een boete krijgt van 60 euro.

Heb je datzelfde papier met te koop op je wagen geplakt maar zonder vermelding van een prijs ben je niet strafbaar.

Tja wat een land !

Wat is de motivatie om een prijs erbij strafbaar te stellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wist je dat sommige zich prima alleen vermaken in chat............ :lol:

F.M

hihihi

1:16 PM

F.M

hihihi

F.M

hihihi

F.M

hihihi

F.M

hihihi

F.M

hihihi

F.M

hihihi

1:17 PM

F.M

hihihi

F.M

hihihi

F.M

hihihi

F.M

hihihi

]

bewerkt door Utah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ze me Jeep economisch total loss hebben verklaard, ze schuiven me 1750 eutjes met behoud van kenteken, dat was het maximale wat ze me komdem geven anders moesten ze mijn Jeep op een site zetten waar je op mijn Jeep kan bieden, kijken wat er geboden word en daar krijg je dan het gemiddelde van.

Ik heb de munten maar gepakt.

zijschermen heb ik al in de primer, dus dat komt goed, hij moet nog wel ff recht getrokken worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wist je dat.......

2000 jaar geleden de marokkanen het eerste volk waren die een condoom gebruikte?

Zij gebruikten hiervoor geitendarm. :yes:

Pas veel later, omstreeks 1880, hebben de Britten deze technniek verder verfijnd door de darm eerst uit de geit te halen... :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...