Spring naar bijdragen

Wist je dat......


Bumper
 Share

Recommended Posts

..Ik sinds afgelopen zondag in Veldhoven zeker weet dat je daar met een stevige roeiboot en een lier verder komt dan in een jeep met een lier?

Een roeiboot heeft tenminste niet vier van die wielen er onderuit steken die je tegenhouden als je jezelf door de modder liert...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by XJos88@Apr 22 2005, 16:21

..Ik sinds afgelopen zondag in Veldhoven zeker weet dat je daar met een stevige roeiboot en een lier verder komt dan in een jeep met een lier?

Een roeiboot heeft tenminste niet vier van die wielen er onderuit steken die je  tegenhouden als je jezelf door de modder liert...

<div align="right">

laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif

geen LARO om je er uit te trekken ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was slechts aan het observeren smile.gif het slachtoffer in kwestie was een duchtig verbouwde Mercedes G klasse, die zelfs nog een katrol nodig had om zich door de modder, en daarna door de oever heen te trekken.

Daarna was de hindernis amper een hindernis meer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Frank en Charles een geweldige tripmaster in de TJ hebben zodat zoeken overbodig wordt zelfs in het door kameel genoemde GOG gebied worshippy.gif . Zo zijn we zondag als laatste weg gegaan uit het kamp ruim een half uur later als de rest (frank moest even een kruisje vervangen) en nog als een van de eerste aankomen op het speelterrein cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...