Jump to content

Recommended Posts

voor de willys.

setje assen liefst dana 44

maar dan niet de 10 spline.

breed of smalspoor vooras met schijfremmen compleet.

diff moeten bijde aan de bestuurderskant zitten.

laat maar horen wat je hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
voor de willys.

setje assen liefst dana 44

maar dan niet de 10 spline.

breed of smalspoor vooras met schijfremmen compleet.

diff moeten bijde aan de bestuurderskant zitten.

laat maar horen wat je hebt.

weet je zeker aan de bestuurders kant ?

en niet de bijrijderkant zeker aan de voorkant achter mag ook in het midden hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee hij moet aan de bijrijders kant zitten...:lol:

:whistle::yes::coffee:

20080724213813dsc06805hf4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu op marktplaats

dana 44 vooras

dana 60 achteras....

beide met 4.10 overbrenging

das wat voor jouw.... lekker sterk.. en goede prijs

denk dat je er snel bij moet zijn:yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
nu op marktplaats

dana 44 vooras

dana 60 achteras....

beide met 4.10 overbrenging

das wat voor jouw.... lekker sterk.. en goede prijs

denk dat je er snel bij moet zijn:yes:

Leuke asjes komen van een Dodge W200. Dus iets te breed maar zeker niet duur!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leuke asjes komen van een Dodge W200. Dus iets te breed maar zeker niet duur!

zou dit passen dan.

dat het iets breder is vind ik niet erg.

maar moet ik dan met de bladveren buiten het chassis

Share this post


Link to post
Share on other sites
zou dit passen dan.

dat het iets breder is vind ik niet erg.

maar moet ik dan met de bladveren buiten het chassis

Deze setjes worden o.a. onder wrangler yj's geplaatst. Dus daar past het onder met wat aanpassingen. Wat onder een wrangler past zou dus ook onder jouw jeep moeten passen maar wie weet kunnen anderen daar meer over zeggen. Ik weet dat het past onder een wrangler.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deze setjes worden o.a. onder wrangler yj's geplaatst. Dus daar past het onder met wat aanpassingen. Wat onder een wrangler past zou dus ook onder jouw jeep moeten passen maar wie weet kunnen anderen daar meer over zeggen. Ik weet dat het past onder een wrangler.

Sinds wanneer passen de assen van een W200 onder een YJ.

Dacht dat het diff van die D44 aan de bijrijders kant zat.:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sinds wanneer passen de assen van een W200 onder een YJ.

Dacht dat het diff van die D44 aan de bijrijders kant zat.:whistle:

Volgens degene die de set aanbied op marktplaats verkoopt hij ze vaker aan jeep wrangler rijders. Ik neem aan dat die man de waarheid sprak toen ik hem sprak. Heb er verder niet bij stil gestaan waar het diff van deze as zat. Wie weet zijn wranglers en cj's bij hem 1 pot nat. Hij rijdt tenslotte zelf dodge.

Edited by michel1972

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sinds wanneer passen de assen van een W200 onder een YJ.

Dacht dat het diff van die D44 aan de bijrijders kant zat.:whistle:

Net even 2 constructie/plaatwerkers aangesproken binnen het bedrijf maar tis geen probleem om je dif te verplaatsen op je as. Je moet alleen weten wat je doet.

Plaatje 1 is zoals jij hem koopt.

Plaatje 2 is resultaat na 3 dagen werk.

Diff is netjes verplaatst. Kan dus wel met de juiste vaklui.

Bij de firma www.killeraxles.com zouden ze dit ook kunnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja met aanpassen past alles, hé.:whistle:

Behalve een high steer.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

:(

Tja met aanpassen past alles, hé.:whistle:

Behalve een high steer.:P

Joh zoveel hoef je niet aan te passen. Je moet er wat voor over hebben om met een dana 44 en dana 60 as onder je jeep te rijden :P Dana 30 en dana 35 is dan zo gewoontjes he:B

High steer past ook en er is mee te rijden maar zoals zovelen hier op het forum. Je bent nooit klaar met een jeep. Dat probleem heb jij toch ook? Dus ga ik weer wat anders proberen. Het houdt je van de straat he

Maar we moeten OT blijven hoor.

Deze assen zouden moeten kunnen passen onder jouw jeep Maurice maar ik weet niet direct wat jij zou moeten aanpassen allemaal.

Edited by michel1972

Share this post


Link to post
Share on other sites
:whistle:

Joh zoveel hoef je niet aan te passen. Je moet er wat voor over hebben om met een dana 44 en dana 60 as onder je jeep te rijden :yes: Dana 30 en dana 35 is dan zo gewoontjes he:B

High steer past ook en er is mee te rijden maar zoals zovelen hier op het forum. Je bent nooit klaar met een jeep. Dat probleem heb jij toch ook? Dus ga ik weer wat anders proberen. Het houdt je van de straat he

Maar we moeten OT blijven hoor.

Deze assen zouden moeten kunnen passen onder jouw jeep Maurice maar ik weet niet direct wat jij zou moeten aanpassen allemaal.

heb vandaag even contact met hem gehad.

hij geeft me morgen even de maten door van de pets hart/hart.

van de vooras zodat ik kan kijken of het te maken is.

mvg

Edited by maurice coolen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

Waarom geen 10 splines? Dan heb je 5.38 overbrengingen (nekaf assen) En is sterk zat voor een v6 lijkt me. En gaat je jeep als een kanon:)

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo,

Waarom geen 10 splines? Dan heb je 5.38 overbrengingen (nekaf assen) En is sterk zat voor een v6 lijkt me. En gaat je jeep als een kanon:)

Gr

helaas in gieldenkirgen na een paar uurtjrs rijden lagen de satelietwieljes er al uit

en hebben we het sooitje aan elkaar gelast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het topic verplaatst naar dit gedeelte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maurice;

De kerel die zijn "smalle" dana 44's heeft vervangen door andere assen heeft Dodge W200assen gebruikt.

Maar ze vallen wel breed hoor.

We hebben daar toen 1en't ander aan veranderd om ze gemonteerd te krijgen.

Maar weet niet meer juist wat. De jeep staat door een scheiding ondertussen al 6jaar in een zeekontainer in een loods...

Zal vanavond eens informeren.

Het zijn in elk geval 8gaats assen dacht ik en we hebben de 10duims velgen,het hart verzet naar buiten. De flenzen herboord naar 6 gaats...(hebben 4.10 verhoudingen:krijgt je35" wielen/ moter/bak kombinatie niet verwerkt)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maurice;

De kerel die zijn "smalle" dana 44's heeft vervangen door andere assen heeft Dodge W200assen gebruikt.

Maar ze vallen wel breed hoor.

We hebben daar toen 1en't ander aan veranderd om ze gemonteerd te krijgen.

Maar weet niet meer juist wat. De jeep staat door een scheiding ondertussen al 6jaar in een zeekontainer in een loods...

Zal vanavond eens informeren.

Het zijn in elk geval 8gaats assen dacht ik en we hebben de 10duims velgen,het hart verzet naar buiten. De flenzen herboord naar 6 gaats...(hebben 4.10 verhoudingen:krijgt je35" wielen/ moter/bak kombinatie niet verwerkt)

de petmaat van de vooras is 82.5 hart/hart van de w200

op de vooras en deze zit dan tegen het diff aan

nu nog even van de willys gaan meten.

moet ook nog even maandag bij iemant gaan kijken die zij dat i nog een dana 60 heeft en een dana 44 die onder een cj uit zijn gekomen.

wist er verder niets over te vertellen.

r&p zal ik zeker aan moeten passen.

hoor het graag van die ingekorte dana 44 wat voor r&p hebben die?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo

Een paar nissan assen van een 3300 td ijzer sterk en passen waarschijnlijk zo onder de willy.

Zit ook gelijk een goede overbrenging in, en hebben de klokken ook aan de goede kant zitten.

En ze kosten weinig, een dana 60 onder willy lijkt mij wel erg overdreven, en een dana 44 voor met een spoorbreedte van ca 185 tot 195 cm lijkt mij ook niet echt wat.:P

Boterman in Emmen heeft een hele bult van dit spul liggen, kijk wel uit voor de verschillende overbrengingen.;)

nou doooooooeiiiii

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo

Een paar nissan assen van een 3300 td ijzer sterk en passen waarschijnlijk zo onder de willy.

Zit ook gelijk een goede overbrenging in, en hebben de klokken ook aan de goede kant zitten.

En ze kosten weinig, een dana 60 onder willy lijkt mij wel erg overdreven, en een dana 44 voor met een spoorbreedte van ca 185 tot 195 cm lijkt mij ook niet echt wat.:P

Boterman in Emmen heeft een hele bult van dit spul liggen, kijk wel uit voor de verschillende overbrengingen.;)

nou doooooooeiiiii

wat zei ik in geilenkirchen nou tegen je patrol in de buurt staat er 1 waar je het kan zien

en delen zijn er genoeg van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×