Spring naar bijdragen

transfarecase grand wagoneer


Wago-86
 Share

Recommended Posts

hallo ,ik zit met een vraag en hoop dat een van jullie mij een antwoord kunnen geven het is namelijk zo ,ik ben bezig met het verversen van de transfarecase olie en zag dat er olie druppels zaten op de plaats waar de pakkingen zitten (niet bij de keerringen daar is het droog) na de druppels weggeveegd te hebben kwam na een paar dagen weer een druppel olie in het zicht het is net of de (ronde )pakkingen door zweten.

is dit normaal voor een wagoneer van 1986 zoniet hoe kan ik dan het beste dit zweten (laten) verhelpen .

toen ik de wagen twee jaar geleden kocht was het olie niveau gelijk met de vulgat opening en nu zat het olie niveau ongeveer 10 mm onder de opening.

groet wago86

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ab bedankt,aangezien ik een redelijke sleutelaar ben zou deze klus dus wel zelf te doen zijn alleen ,komt de aap uit de mouw, moet ik dan de gehele transfare case onder de wagen uitnemen of is het ook mogelijk om de aluminium deksel(s) los te maken en opzij te schuiven over de uitgaande as en dan de pakking te vernieuwen?

Graag jouw antwoord hierop,

groet wago-86

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo , het is een Selec-Trac Model 229 en er moet auto-trans-fluid Dextron 11 IN ,ik ben ook op zoek gegaan naar site's waar maar iets van pakking vervanging op zou kunnen staan heb wel wat gevonden maar nergens een vermelding gevonden over de manier van pakkingen vervangen (zoals ik het zou willen doen door de aandrijf assen los te koppelen en dan de deksels er af te schuiven over de uitgaande assen heen)

misschien dat iemand op dit forum al eens deze pakkingen vervangen heeft en zijn kennis met mij en anderen wilt delen.

alvast bedankt Wago-86 (Peter)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...