Spring naar bijdragen

Comanche met Buswalkers


boris
 Share

Recommended Posts

Volgens had ik belooft om nog wat foto's te mailen als mijn bushwalkers er op zaten.

Missie geslaagd , er zaten wat rotte plekken boven de originele spadbord-verbreeders , er moest ongeveer 2" weg-geflext worden voor deze verbreeders , en weg roest.

Bij deze dan :

Comanche-1.jpg

Comanche-2.jpg

Comanche-4.jpg

Comanche-6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens had ik belooft om nog wat foto's te mailen als mijn bushwalkers er op zaten.

Missie geslaagd , er zaten wat rotte plekken boven de originele spadbord-verbreeders , er moest ongeveer 2" weg-geflext worden voor deze verbreeders , en weg roest.

Bij deze dan :

Comanche-1.jpg

Comanche-2.jpg

Comanche-4.jpg

Comanche-6.jpg

hmm boris die C ?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm boris die C ?????

Ja ik moest iets , en als het Embleem er af zou halen was ik bang dat er kleur verchil zou onstaan , of ik de lak er af zou trekken.

Hij is nl. 5 jaar geleden opnieuw gespoten door Charles (ook een bekende op het Forum)

Het was juist de bedoeling om de overspuit kosten te voorkomen , vandaar ook deze spadbordverbreeders (om de rotte plekken boven de oude spatbordverbreeders er uit te slijpen).

Mooie chroome spiegels he ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er erg mooi uit:worshippy:. Ben van plan om dit ook bij de mijne te doen. Wil er eigenlijk 10j velgen onder zetten maar die steken nu teveel uit kunnen ze hier wel onder?

Ik denk het wel , ik heb er achter wel spoorverbreeders op zitten.

(er liggen nu 33*12.5 onder , de banden liepen tegen het chassis aan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat je deze OVER de naam hebt geschroeft.

(had evt voor andere fender flares gekozen)

Er overheen ? , een stuk van het embleem geslepen !!

Probleem zie reeds onder geschreven waarom.

(aan de andere kant is het een 'e' die weg is) :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik moest iets , en als het Embleem er af zou halen was ik bang dat er kleur verchil zou onstaan , of ik de lak er af zou trekken.

Hij is nl. 5 jaar geleden opnieuw gespoten door Charles (ook een bekende op het Forum)

Het was juist de bedoeling om de overspuit kosten te voorkomen , vandaar ook deze spadbordverbreeders (om de rotte plekken boven de oude spatbordverbreeders er uit te slijpen).

Mooie chroome spiegels he ?

ja zulke chrome spiegels heb ik ook gehad op mijn 3 deurs :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...