Spring naar bijdragen

Grand Wagoneer


Toelis
 Share

Recommended Posts

Jeepers,

Ik heb een Grand Wagoneer en ben al een tijdje opzoek naar 3 punts veiligheid riemen(shoulderbelt) voor achterin. Nou lees ik op internet dat dit ooit een optie is geweest af fabriek. Weet iemand waar ik deze veiligheids riemen kan krijgen en dan natuurlijk in de kleur van het interieur.

al vast bedankt

gr Toelis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja VS geprobeerd op www.wagoneerworld.com heb op meerdere mail echter nog steeds geen antwoord gehad en heb het vermoeden dat deze site iet wat malafide is ofzo. Familie in de vs heeft ook aantal keren gebeld maar geen response. Zal de andere site ook even bekijken, berijp dat ze in NL vooralsnog niet te koop zijn.

heb ze nodig om de kids op een veilige manier te kunnen vervoeren in hun stoeltjes enzo.

gr Toelis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo, er is wel een oplossing namelijk : als je iemand kent die een Cherokee of een Grand Cherokee heeft van eind '80 begin '90 er jaren de maat op nemen van de gordels en dan die vergelijken met de maat uit je eigen ,Grand Wagoneer, voor zover ik weet zijn deze gordels het zelfde wat maatvoering aangaat

groet wago86:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn familie in VS laten bellen met Wagonmaster.com en deze meneer heeft verteld dat een bepaald type riemen uit een cherokee/grand cherokee in de Grand Wagoneer past. Mijn familie is nu naar de Jeep dealer om te kijken welke type riemen het zijn zodra ik het weet zal ik het op het forum bekend maken.je kan dan ook nog de kleur bestellen die je wil.

gr Toelis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...