Spring naar bijdragen

het grote "van harte Beterschap Topic"


janjeep
 Share

Recommended Posts

Marcel ken ik niet persoonlijk, weet dus niet hoe het gaat.

Vandaag wel bij Hans geweest in het ziekenhuis.

Gaat goed, was goed bij.

Volgende week gaat hij naar Nijmegen en wordt de tumor verwijderd. Dus na de 26e horen we meer.

Wat meer kaarten zou zijn kamer wel opfleuren :-)

Rijnstate

A7 kamer 205

Wagnerlaan 55

6815 AD Arnhem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Operatie geslaagd, neurochirurg was zeer tevreden over wat ze allemaal weg hebben kunnen halen. Papa is ook al weer wakker en al zijn vitale functies zijn nog in tact. Morgen een scan om te kijken of alles weg is en volgende week de uitslag van het weefsel onderzoek . Dus nog even een spannend weekje.

stukje tekst van Hans zijn dochter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
  • 3 weeks later...

 Ed Jeeped ligt nu in het Maasstad ziekenhuis in Rotterdam, eergisteren in zijn oude heup verwijderd en nu wachten tot ze de oorzaak van de ontsteking(en) kunnen vinden, voordat er weer een nieuwe kunstheup ingezet kan worden.

E.e.a. zal nog wel een poosje gaan duren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

ja jullie hebben het kunnen lezen.in het postje meetings over weeze.

deze was op zondag de 27-ste en op maandag de 28-ste moest ik in

het ziekenhuis zijn om half tien om te worden geopereert aan mijn aorta

deze is op drie plekken door geknipt zal maar zeggen en vervangen door

een nieuwe leiding want de oude zat helemaal verstopt aan weers zijde van me

heupen dus ik had de laatse drie jaar veel last van een brandert gevoel in me benen

en dat werd steeds erger om dat ik als maar door bleef gaan met lopen ivm moet ik

veel lopen  door knie hoge bagger maar eens houd het op natuurlijk heb toen maatregelen 

getroffen. ben naar de huis arts geweest die stuurde me door naar vaat chirug die heeft

van alles door gemeten bloed druk deze was in me twee benen al zo verschillend dat ik per 

direkt bij een fisio moest melden bij mij in de buurt.daar loop cessis gedaan geen rusotaat

in een jaar tijd dus weer terug naar vaat chirug een mri scan gemaakt was op 19-dec jl daarna

gelijk de uitslag wat bleek op de scan was te zien, dat de aorta {ook wel hooft slag ader} genoemt

deze was aan weers kanten ongeveer een 10-tal cm verstopten zodanig dat deze niet meer open

zou gaan dusc de vaat-chirug hakte gelijk de knoop door en plande een operatia op zeer korte termijn

en dat was ook zou op de 28-ste ben ik geholpen om 12;30 en om 17;45 was ik klaar zegt men war er

zich allemaal vooraf heeft af gespeelt dat vertel ik liever in een face to face gesprek dit gaat alle emo,s

te boven maar ik heb het overleeft gelukkig en ben nu al andere halve week herstellende thuis want daar

in het ziekenhuis wordt je niet beter.en thuis knap je veel beter/sneller op en doe nu rustig aan. de 20-ste

moet ik op controle komen bij de vaat-chirug en ik verwacht wel dat alles goed gaat komen zodat we weer

hard aan het werk kunnen de komende maanden ik laat na de 20-ste weer horen hoe het is afgelopen is

 

alvast bedankt per de jeeper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...