Spring naar bijdragen

Zijn er meer Commander rijders?


Recommended Posts

Vooral omdat mijn vrouw bleef z**ken dat hij o-zo lelijk was en dat ze Grand Cherokee veel mooier vond, ook omdat ik het na een paar diesels wel weer eens leuk vond om een echte V8 te horen grommen. Kwam bij, dat de dealer goede inruil en 10.000 korting op de catalogusprijs gaf, om zijn voorraad af te bouwen voor de slurptax. Ik rijd nu een heerlijke Hemi en ik heb nog geen moment spijt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Vandaag mijn Commander 5.7 Hemi opgehaald (woon in Zwitserland en daar zijn ze met een 5.7 Hemi te verkrijgen) Een heerlijke maar ook 'gevaarlijke'auto. Jehebt helemaal niet in de gaten dat je zo hard rijd...

Maar wat zijn de autoprijzen in Nederland hoog als ik dit vergelijk met bij ons in Zwitserland. Even goed onderhandelen en kon de auto krijgen voor onder de 50.000 SFR, zeg maar 32000 pleuros....wat een verschil met Holland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag mijn Commander 5.7 Hemi opgehaald (woon in Zwitserland en daar zijn ze met een 5.7 Hemi te verkrijgen) Een heerlijke maar ook 'gevaarlijke'auto. Jehebt helemaal niet in de gaten dat je zo hard rijd...

Maar wat zijn de autoprijzen in Nederland hoog als ik dit vergelijk met bij ons in Zwitserland. Even goed onderhandelen en kon de auto krijgen voor onder de 50.000 SFR, zeg maar 32000 pleuros....wat een verschil met Holland

Mooi man, en feli met je aankoop.

oja, we houden van foto's :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks, de auto rijd als een zonnetje, wat een verschil met mijn Grand 5.2. Maar dorstig is ie wel, lust nog meer dan de 5.2.

Helaas zijn de benzineprijzen hier ook met wel 3 rappen (lees 1,8 eurocent) omhoog gegaan. Ik betaal nu in het dorp 1,78 per liter (1,09 afgerond)

Hier staan een paar foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=XSKGPK7Q

Nieuwe fotos volgen nog deze week!

veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • 3 months later...
  • 9 months later...

Er zijn niet zoveel Jeep rijders met een Commander actief hier.

En dat is wel jammer want we willen volgend jaar eigenlijk een andere auto (lees:JEEP)

De keuze is gevallen op:

*Wrangler Unlimited

*Grand Cherokee

*Commander

De Commander moet eigenlijk een stukje hoger om de dikkere wielen te kunnen monteren.

Op de standaard banden is de Commander een beetje te veel Jeep en te weinig band.

Wie weet er wat zinnigs te melden over remmen en aandrijving is dit b.v. het zelfde als de Grand Cherokee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...