Jump to content

Bijzondere Advertentie's

87wrangler
 Share

Recommended Posts

8 hours ago, REAL STRANGLER said:

Maar heeft deze Jeep dan ook de Rubicon transfer case, 241 or, met de 4 op 1?

Verder kan ik niet zien op de foto's of het wel Dana 44 assen zijn.

Heb wat info verkregen.

Assen, tussenbak en versnellingsbak allemaal van een Rubicon. Donor Rubi was van een bekende Belg maar nu komt het. Jeep is grijs kenteken maar je moet geel betalen. Omdat de jeep in Belgie lichte vracht was wordt die hier ook als lichte vracht / grijs kenteken aangemerkt maar omdat die niet voldoet aan de grijs kenteken regels betaal je geel. Wil je geel rijden moet je bij de importeur een bewijs opvragen dat auto ook geschikt is als geel kenteken. Zonder bewijs krijg je hem niet op geel kenteken zei de verkoper. Bewijs heeft die van de RDW. Hij kan hem wel op legaal grijs krijgen maar dan moet die de klep verwijderen en de laadruimte een kleine 25 a 30cm verlengen om legaal grijs te worden om in aanmerking te komen voor het lagere tarief wegenbelasting. 

Edited by michel1972

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

• 2 weeks later...

• 3 weeks later...

Elke jeep heeft zijn prijs en de 1 kost wat meer als de ander maar als je een jeep offroad klaar verkoopt voor bijna 20K moet die ook echt klaar zijn. Uiterlijk ziet er heel netjes uit maar de shackle hoeken roepen toch wat vraagtekens op.

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/jeep/m1682680950-jeep-wrangler-4-0i-wide-body-high-output.html?previousPage=lr

Jeep wrangler yj.jpg

Jeep wrangler YJ 1.jpg

• 1 month later...

Er is en aflevering van Coffee talk op Youtube hierover te zien (Ik ken zijn naam niet (Dennis...) maar is diegene die af en toe ook opduikt in afleveringen van Gas Monkey Garage 

Als ik de aflevering nog in het geheugen heb waren deze zelfs specifiek gebouwd om vliegtuigen te verplaatsen (en eigenlijk alleen daarvoor)

• 1 month later...

Jeep CJ8 die denk ik wel bekend is bij sommigen. Niet qua verleden maar wel qua pogingen om te verkopen.

Netjes onderhanden genomen maar mag ook wel voor die prijs. Begon zijn leven als particulier bezit maar ik zie dat hij tegenwoordig zakelijk is ingeschreven. 

Jeep CJ8 1984 Scrambler restoratie, nieuwe motor etc. - Jeep - Marktplaats.nl

Edited by michel1972

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
37 minuten geleden zei REAL STRANGLER:

Wat een prachtige stroomlijn!

https://www.bva-auctions.com/nl/auction/lot/59393/17863853?pid=41

Iemand nog wat tijd over komende winter?

Succes, Siert. 

Ik zak wel is een avondje door met een kissie bier maar deze CJ body is nog erger. :)