Jump to content
87wrangler

Bijzondere Advertentie's

Recommended Posts

1 hour ago, REAL STRANGLER said:

Heb deze Jeep nooit zelf gezien maar het lijkt me wel de moeite waard om te bekijken als je een CJ6 fan bent. Vraagprijs 7,5K is tegenwoordig onderkant van de markt.

Siert.

Siert,

Jeep stond de laatste maanden te koop bij verschillende personen en hij is inderdaad onder handen genomen jaren geleden want body en klep zijn niet origineel meer zoals ze behoren te zijn en geleverd werden in 1969. 

Dat met 8 personen zitten klinkt leuk maar achterin zitten met gebogen lichaam is niet fijn als de huif erop zit.

20 hours ago, michel1972 said:

De CJ6 rijdt redelijk comfortabel mede door de langere wielbasis en acht hoe comfortabel wil je rijden bij 80 a 90km per uur.

Zoals ik de foto's zie, bladveren van een "vrachtauto" en "recaro's" voor je rug.... 😉

Screenshot 2020-05-30 at 07.38.24.png

Screenshot 2020-05-30 at 07.38.51.png

1 hour ago, OIIIIIIIO said:

Zoals ik de foto's zie, bladveren van een "vrachtauto" en "recaro's" voor je rug.... 😉

Setje OME bladveren eronder en je rijdt comfortabel en die smile gaat niet meer weg met je APK vrije / Belastingvrije jeep CJ6

15 uur geleden zei OIIIIIIIO:

De eerste jeep M38a1 en CJ5 / CJ6 hadden 12 bladen voor en 13 bladen achter, 

Wat een prijzen. Kan je net zo goed naar polen rijden dan ben je met brandstof erbij nog goedkoper uit

11 hours ago, Jerrold said:

Wat een prijzen. Kan je net zo goed naar polen rijden dan ben je met brandstof erbij nog goedkoper uit

Ach geldt dat niet voor alles wat tegenwoordig met een jeep te maken heeft? YJ 2.5 liter 11990 euro TJ 2.5 liter 14999 euro YJ 4.0 16000 euro enz enz. Je kan alles vragen toch en of je het ook ervoor krijgt is een tweede maar vragen staat vrij.

Ja daar heb je ook wel gelijk in. Er zijn ook wel mensen die het er ook nog voor geven ook. Ik denk dat ik maar een paar setjes deuren mee laat nemen uit Polen. Nu met dat mooie weer zullen ze nog meer waard zijn😁

Goed gevonden Mies!   Wat vertekenen sommige fotoos toch, je zou niet zeggen dat de wielbasis maar 2,07 meter is!  Verder werden onze jongens in het leger maar verwend met zo een mooi interieur....

wat is dit voor auto ? Ik kan het niet zien aan het interieur ?
Body is wel jeep lijkt me 

Aan de tankdopdeksel en interieur te zien denk ik eerder een Ssangyong Korando K4.

'88-'96 volgens mij, dus 1960 zal ook wel een fout vergissing zijn...

3 uur geleden zei JeePee:

Aan de tankdopdeksel en interieur te zien denk ik eerder een Ssangyong Korando K4.

Ik denk dat je gelijk hebt.

Maar mensen mocht die verkocht worden ben ik wel jaloers. 2e hands levert die dan meer op als die nieuw kostte 🤣

On 6/17/2020 at 11:33 PM, REAL STRANGLER said:

Goed gevonden Mies!   Wat vertekenen sommige fotoos toch, je zou niet zeggen dat de wielbasis maar 2,07 meter is!  Verder werden onze jongens in het leger maar verwend met zo een mooi interieur....

Auto komt bij een autobedrijf uit Limburg vandaan las ik op Facebook en dat bedrijf doet in classic cars 😂

Edited by michel1972

On 6/17/2020 at 11:05 PM, michel1972 said:

Uiteindelijk vindt je altijd iemand die erin trapt of het juist niet uitmaakt 👍

Das wel een originele.... 😂

10 uur geleden zei marcoscj7:

Best bijzonder!

Gevalletje uit het oog uit het hart 😩
Heeft zeker nooit een factuur voor de stallingskosten gehad met een adres of naamgegevens??

een spelfoutje.....1477497369_Screenshot2020-06-29at10_26_27.thumb.png.fd311a58ef7cecb5982a102134879b2a.png

Nou Brigitte, eindelijk van slot af?

Edited by OIIIIIIIO
Aanpassing