Jump to content

Bijzondere Advertentie's

Recommended Posts

• 3 months later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Juist wel, kan je gewoon in de gracht laten liggen......

lach maar niet, het is nog veel erger.   In vlaanderen zo'n miljard dialecten, waar de

Hij belde me net terug, mijn eerste belletje was niet helemaal gelegen omdat er klanten waren. Goed, HHO dus, was bij 2 auto's ingebouwd, een 4L met 100K en een met 230K. Vooral dat laatste werd er ve

Posted Images

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Is het nu wel of niet goud waard.

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/jeep/m1478464260-jeep-wrangler-4-0-ltr-cabrio.html?c=cb4530d13a1f6d41ba6eb08f5eac63c4&previousPage=lr

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/jeep/m1458606351-jeep-wrangler-1990-corvette-v8.html?c=cb4530d13a1f6d41ba6eb08f5eac63c4&previousPage=lr

19 uur geleden zei michel1972:

16230 foto’s van dat hok en dan nog niet de moeite doen om een foto te nemen van de motor.... wat volgens verkoper  het selling point is...

• 1 month later...

Bekende JK met 6.4 liter motor. Blijft een MOOIE JK

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/jeep/m1496408561-jeep-wrangler-jeep-jk-6-4-l-v8-hemi-rubicon-extreme-uniek-in.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

Vraag me wel af hoe die dana 44 assen en tussenbak het vinden als je er 500pk / 600nm koppel op los laat in het terrein. Op de weg geloof ik het nog wel mits je niet elke keer vol vermogen wegrijdt. 

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
5 uur geleden zei OIIIIIIIO:

10K onderdelen, 30K uur tarief. Niet te onderschatten dat zo'n aftermarket 'wrangler' sticker voor op de motorkap duurder is dan je denkt.

1 hour ago, Cannonball said:

10K onderdelen, 30K uur tarief. Niet te onderschatten dat zo'n aftermarket 'wrangler' sticker voor op de motorkap duurder is dan je denkt.

Je kan misschien wel een "leuke" korting krijgen voor snelle beslissers.......

5 hours ago, Cannonball said:

Tuurlijk is de prijs stevig maar ja 4x4 service Valkenburg moet ook wat verdienen toch..... Een rally rijden kost ook geld.

Edited by michel1972
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
2 hours ago, Deadeye said:

Bekijken gaat wat lastig worden momenteel ;)

Mwoa.... zo te zien staat hij al even.... Mocht de verkoper haast hebben is er ruimte om af te dingen.

• 4 weeks later...

Snap het soms niet.

Dan heb je een mooie CJ7 al lang in je bezit. Hele ding opgeknapt / gerestaureerd en dan verkoop je hem maar moet de nieuwe eigenaar nog wel ff langs de RDW om alles op V8 kenteken te laten zetten.

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/jeep/m1538962912-jeep-cj-7-v8-automaat-beter-als-nieuw.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Plus, het is een gesloten bedrijfsauto. Dus geen ramen in  de  hardtop, geen achterbankje en wat te doen met die breedte van 1.60 meter..... die we moeten controleren bij de APK.

Vermoedelijk is omkeuren naar geel met v8 het slimst.  Verder een mooie auto en als de revisie professioneel is gedaan en niet door onze vriend Histor, denk ik de moeite van het bekijken waard.

Siert.  

2 hours ago, REAL STRANGLER said:

Plus, het is een gesloten bedrijfsauto. Dus geen ramen in  de  hardtop, geen achterbankje en wat te doen met die breedte van 1.60 meter..... die we moeten controleren bij de APK.

Vermoedelijk is omkeuren naar geel met v8 het slimst.  Verder een mooie auto en als de revisie professioneel is gedaan en niet door onze vriend Histor, denk ik de moeite van het bekijken waard.

Siert.  

Inderdaad mooi ding maar hij heeft geen enkel aantoonbaar bewijs van het V8 blok. Wat ik begreep wil de RDW zien waaruit en en waarvandaan het blok afkomstig is middels aankoopbewijs, chassisnummer en bijbehorend kenteken. Tuurlijk is dat altijd ergens te regelen maar moet wel ff gedaan worden.