Spring naar bijdragen

Bijzondere Advertentie's


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Die auto is mij al door de vorige eigenaar aangeboden met dezelfde schade, ik heb er geen ruimte voor momenteel anders had ik hem wel gekocht.

Schade is eerder 1000 euro en je moet op zoek naar een set velgen want die aan de schade kant is afwijkend.

Toch geen verkeerde deal denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
7 uur geleden zei michel1972:

Regelmatig zie ik adv van jeeps waarin particulieren of bedrijven denken dat ze goud in hun handen hebben.

Hier 1 van een Grand Cherokee uit 2000 met een 4L 6 cilinder erin.

http://ww3.autoscout24.nl/classified/286953431?asrc=st|as

van DIjk en Geval

 

Die hebben meer van dit soort auto's staan. 
Voornamelijk young timers in hele mooie staat,

Verkopen voornamelijk aan ondernemers ivm de bijtelling.

Duur of niet , ze verkopen ze allemaal.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 03/28/2016 at 1:19 PM, michel1972 said:

Gelukkig is dat voor iedereen het geval tegenwoordig. YJ, CJ, TJ of Cherokee. Jeeps zijn HOT lijkt het :thumbsup:

De prijzen van de gc 5.9 vliegen ook omhoog.

Maar het geldt niet alleen voor jeep, 2e hands wagens zijn het afgelopen jaar een stuk duurder geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Lees ik hier onlangs op 2dehands.be: GEZOCHT: tweedehandse familie wagen

Carrosserie:
Berline 3/5-deurs
Bouwjaar:
01 - 2004
Brandstof:
Benzine,
Diesel

We zijn op zoek naar een gezinswagen (5 personen) van max 1500€
gekeurd, met garantie indien mogelijk.

HAHAHA, en voor die prijs waarschijnlijk nog een jaar gratis tanken erbij en een omnium aangeboden door de verkoper....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 ruggen voor een 10 jaar oude, rechtsgestuurde standaard TJ......

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/jeep/m1052280934-jeep-wrangler-4-0-i-2006-beige.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

En waarschijnlijk is de tellerstand in miles.

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/remmen-en-aandrijving/m1069092798-5-gaats-remschijven-voor-jeep-cherokee.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=6

 

:lol::lol: €250,- voor 2 oude verroeste remschijven. Dacht even dat er een 0 teveel achter stond, maar even verderop mag je wel bieden vanaf €195,- :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-7-2016 om 4:59 PM zei Deadeye:

Ben geweest, zo interessant was het niet. Auto's hadden op bijna elke paneel flinke body schade en gaten (stenen op gegooid en flink bekrast), technisch waren ze niet allemaal 100%, dashboard was in geknipt en gesneden, radio dak achterklep miste.... KM stand van 11.000 staat leuk maar zodra de heren opgeroepen worden moeten ze er met een koude motor met volgas van door en krijgt alles op zijn sodemieter. Had heel interessant kunnen zijn, maar voor de prijzen waarvoor ze weg zijn gegaan waren ze dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Wat klopt er wel aan kan je beter vragen.

Ik heb het kenteken opgezocht bij de rdw maar hij staat geregistreerd met een g2 gasinstallatie en verder is er weinig over bekend.

Het bouwjaar klopt wel dus het kan geen originele 5.9 zijn.

Laatste keer dat de kmstand geregistreerd werd was in 2012.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben niet zo thuis in de 'grand's', maar als het enige waaraan een 5.9 te herkennen is die roostertjes in de motorkap is valt het toch wel mee? Misschien ooit een andere kap op gekomen, of roosters erin gemaakt voor extra koeling. Zo'n koelwonders zijn de xj's al niet, en de grand is kwa koeling ook niet geweldig dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is 100% een 5,9L, te zien aan de kleur, de dakrails, grille, luchtinlaat op de kap, side skirts, velgen, chrome exhaust tip en emblemen.

Is op kenteken een 5,2L, maar wat nog gekker is, is dat hij uit 1995 komt (maar pas vanaf 1998 in NL is). Als het een 'echte' 95'er was, zou het er eentje van voor de facelift moeten zijn en zeker geen 5,9!

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...