Spring naar bijdragen

Bijzondere Advertentie's


87wrangler
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
7 uur geleden zei jofer:

362k gelopen......

Laat maar

Hmmm liever 360k gelopen door 1 eigenaar die er een ton voor neergelegd heeft en hem 10 jaar lang aantoonbaar onderhouden en op benzine gereden heeft dan eentje die 180 gelopen heeft maar 7 eigenaren heeft gehad die elk een paar maanden later erachter kwamen dat het onderhoud toch net effe te duur is en hem daardoor weg deden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wedden dat deze Jeep over een paar weken  in Nederland te koop staat met 162 K  op de teller? Dan gaat er nog steeds iemand erg blij van worden. Maar wel 10 mille extra betalen. Waar komt die angst voor hoge KM standen toch vandaan? 

Zoals Massis schrijft, liever een eerlijke zakenauto met 362 K en volledige onderhoudsgeschiedenis dan een Nederlandse rommelbak...... van een oude man......van de vrouw van de baas.......

Siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17 augustus 2017 om 8:27 AM zei REAL STRANGLER:

Wedden dat deze Jeep over een paar weken  in Nederland te koop staat met 162 K  op de teller? Dan gaat er nog steeds iemand erg blij van worden. Maar wel 10 mille extra betalen. Waar komt die angst voor hoge KM standen toch vandaan? 

Zoals Massis schrijft, liever een eerlijke zakenauto met 362 K en volledige onderhoudsgeschiedenis dan een Nederlandse rommelbak...... van een oude man......van de vrouw van de baas.......

Siert.

Ik weet niet hoe dat in NL is, maar als je hier in België een 2de hands wagen koopt moet er een car-pass bij zijn, met de geregistreerde km standen van bij elk garage bezoek en die op de keuring.

Sinds enige tijd communiceren onze beiden landen hierover met elkaar. Als je nu als Belg in NL een wagen koopt, staan er ook de in NL geregistreerde km standen op vermeld. Mogelijks werkt dit in twee richtingen, dus zal die 162 K toch iets meer zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas....

Betrouwbare adressen hebben in NL autos te koop staan met een zg NAP. Helaas werkt dat niet bij importautos dus daar wordt helaas vaak gerommeld.

Elke recente eerlijke auto heeft een netjes gestempeld boekje of staat in de compu van een dealer, maar ja, dan betaal je de hoofdprijs en daar houden we niet van..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het moet in België een rijke mens geweest zijn die zoveel kilometers heeft gereden op benzine en 5zitplaatsen...dus veel inschrijvingstax,jaarlijkse hoge tax door de 400+ pk's en daar nog verzekering erbij... Wat die kilometers betrefd...ik had mijn kilometerteller vervangen door een 2de hands exemplaar.De orginele was vastgelopen...tot ik op de keuring kwam en de keurder me direct er op wees dat er meer dan 100000 km minder op stond...heb hem gewoon verteld wat er was gebeurd ...ging hij weg en kwam terug met een formulier: moest een verklaring op schrijven waarom ik een andere veel mindere kilometer stand had...En dat was het... Voor de rest werd er niet lastig gedaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het grappige is , alle srt, s van 10 jaar oud die te koop staan in Nederland hebben rond de 160K gelopen ...... wat een toeval.....

Als de auto geimporteerd is, geeft de RDW altijd op dat de KM stand niet te controleren is. Bepaalde handelaren maken daar gretig gebruik van.

Siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas....

 

Jaar laatste registratie

 

2017

 

Oordeel

 

Onlogisch

 

Toelichting

 

In de reeks tellerstanden is een tellerstand geregistreerd die lager is dan de stand daarvoor. Het kan zijn dat de teller is teruggedraaid. De RDW baseert het oordeel ‘onlogisch’ alleen op metingen na 1 januari 2014.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...