![]() |
|
|
|
#1 |
|
Wrangler (YJ) - 1992
|
ik weet wat ik de 25e ga doen : Uitnodiging Op 25 oktober a.s. houden we weer een Jeep®Academy op "De Lansard" in Veldhoven. Dit evenement is ingevoegd door het uitvallen van het in augustus geplande evenement in Geilenkirchen. Na de successen van vorige jaren en de opgedane ervaringen bij andere gelegenheden op dit terrein, weten we eigenlijk al bij voorbaat dat het een geweldige Jeep Academy zal worden. In het bijzonder willen wij diegenen uitnodigen die dit terrein nog niet hebben mogen ervaren en de nieuwe leden die nog geen of weinig terreinervaring hebben opgedaan, omdat dit terrein zo buitengewoon gevarieerd is en dus voor iedereen mogelijkheden biedt. Jeep® Academy De Academy zal bestaan uit ongeveer twintig proeven, welke in en om het bosparcours zullen worden uitgestoken. Zoals gebruikelijk worden de deelnemers in groepen van verschillend klasse ingedeeld, waarna zij als team met hun teamleider/marshal de proeven zullen nemen. Het programma
Inschrijfgeld per jeep bedraagt € 25,-. (toeslag niet-leden € 20,-) Beschrijving van de route:
Aanmelding: Aanmelding via e-mail kan plaatsvinden voor leden onder vermelding van: ![]() · Lidnummer · Kenmerk “Veldhoven” · Aantal personen Niet-leden dienen bij aanmelding aanvullend te vermelden: · Naam, adres, woonplaats, · Mobiel telefoon, · Model jeep, · Kenteken We hopen jullie daar weer in grote getale te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Namens het bestuur van Jeep Club Nederland
|
|
#2 |
|
Moderator
CJ-7 - 1986
|
|
|
#3 |
|
Corvus Corax
Wrangler (YJ) - 1991
|
Ik ook! 's Nachts Werken!
![]() Tsja... Had ik maar een vak geleerd...
|
|
#4 |
|
Grand Cherokee (ZJ) - 1995
|
Wij zijn weer van de partij
![]()
"I'm not stuck, I'm momentarily detained" "Vervangen is makkelijk, repareren geeft de meeste voldoening!" Grand Cherokee LTD 5.2i V8 '95, 2"BB, 31ers BFG Mud Wrangler 4.0i HO L6 '93, 2"veren, 3"BL, 33ers BFG Mud
|
| (Offline) |
|
|
|
#5 |
|
Spamkoning
Wrangler (YJ) - 1993
|
ben er ook ( dan maar later naar Bertrix)
|
|
#6 |
|
Zwart Monster
Wrangler (YJ) - 1993
|
Als ik het weekend niet hoef te werken
(ff afwachten waneer de klus in Borssele weer begint) ben ik er ook bij. Roland.
|
|
#7 |
|
CJ-7 - 1978
|
helaas ben ik er niet bij. ben nog mijn motor aan het reviseren. ik heb nog wat onderdelen bij moeten bestellen uit de states. en die zullen wel tegen 25 okt binnenkomen. dus krijg ik mijn blok niet op tijd af. maar misschien kom ik zo wel ff kijken
|
|
#8 |
|
CJ-8 (Scrambler) - 1985
|
Ook net opgegeven, hoop veel te leren.
|
| (Offline) |
|
|
|
#9 |
|
Grand Cherokee (WJ) - 1999
|
Mogen we als nieuwkomers eens komen kijken zonder mee te rijden.
Even zien hoe het werkt etc. Hebben 0 ervaring hiermee. |
| (Offline) |
|
|
|
#10 |
|
Moderator
Wrangler (YJ) - 1991
|
Kijken mag
|
| (Offline) |
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 9 November Jeep®Academy Veldhoven | maurice coolen | Meetingpoint | 119 | 14 November 2008 19:13 |
| Jeep Academy Veldhoven 30 maart a.s. | michel1972 | Meetingpoint | 143 | 2 April 2008 17:58 |
| Zondag 3 oktober Jeep®Academy Kaatsheuvel | Kameel | Meetingpoint | 30 | 6 October 2004 22:33 |