![]() |
|
|
|
#131 |
|
CJ-8 (Scrambler) - 1985
|
Schitterende ervaring geweest, hoop er zo nog veel mee te maken. Goed weer, mooi terrein en uitstekende begeleiding, Evert bedankt.
|
| (Offline) |
|
|
|
#132 |
|
Wrangler (TJ) - 2008
|
inderdaad. voor mij de eerste keer op een Jeep Academy. ik heb mij zeer vermaakt. bedankt voor de goede begeleiding van Evert. Lekker gespeeld. nog bedankt voor je modderbad
![]() .volgende keer ben ik er zeker bij.
|
|
#133 |
|
Wrangler (YJ) - 1987
|
Ook weer thuis. Mooie dag gehad, alleen vond mijn dochtertje het welletjes om een uur of drie, dus toen maar gelijk naar huis gereden. Vandaar dat ik via deze weg iedereen effe wil bedanken:
Ed bedankt voor het marshallen. Jos bedankt voor de foto's en het beetje hulpmarshallen. ![]() Otto en Ed (andere Ed dan marshall Ed ) ontzettend bedankt voor het wisselen van mijn steekas. Toch altijd weer geweldig hoe iedereen je helpt als je het nodig hebt. Hans nog bedankt voor het lenen van je gereedschap.Jeepclub bedankt, het was weer fantastisch! |
| (Offline) |
|
|
|
#134 |
|
Madness
Wrangler (YJ) - 1989
|
ben ook weer thuis, was een lange rit terug met al die file's
maar wel een super leuke dag gehad.
Een dag niet gereden is een dag niet geleefd Het beste voor het innerlijk van een mens, is het uiterlijk van een JEEP. Wrangler 89, V8 Power, 37" Super Swamper tsl ssr, warn 8000, patrolassen, sper dif.
|
| (Offline) |
|
|
|
#135 |
|
Grand Cherokee (ZJ) - 1994
|
Zo, wij (Melita en ik) zijn weer thuis. Mijn bijrijder en haar zoontje moeten nog even 20 minuten verder rijden. Alle vier hebben we het super naar onze zin gehad. Alle Marshals en andere mensen die het evenement hebben mogelijk gemaakt bedankt. Het was erg goed geregeld, en de zeer goede begeleiding maakt het ook voor beginnende rijders mogelijk, maar vooral leuk om terrein te rijden.
Nu ff douchen, en dineren (stond al op ons te wachten ). Dan komen straks de foto's aan bod.
|
|
#136 |
|
Grand Cherokee (ZJ) - 1996
|
Was weer eens top!
Prachtig terrein, uitdagende trials en fantastisch weer. Iedereen bedankt voor de mooie dag. Heb nog steeds 100% score; het glas van mijn linker richtingaanwijzer mag in de trofee kast. We zijn erg druk geweest dus maar een paar fotootjes: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZBZIHQPM
|
|
#137 |
|
|
En het bewijs dat je niet naar het buitenland hoeft te gaan om tijdens het terreinrijden kleine varkentjes te zien:
|
|
#138 | |
|
Corvus Corax
Wrangler (YJ) - 1991
|
Citaat:
Oh... Je bedoelt zeker dat bruine beestje ![]()
|
|
|
#139 | |
|
|
Citaat:
![]()
|
|
|
#140 |
|
Madness
Wrangler (YJ) - 1989
|
Een dag niet gereden is een dag niet geleefd Het beste voor het innerlijk van een mens, is het uiterlijk van een JEEP. Wrangler 89, V8 Power, 37" Super Swamper tsl ssr, warn 8000, patrolassen, sper dif.
|
| (Offline) |
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 9 November Jeep®Academy Veldhoven | maurice coolen | Meetingpoint | 119 | 14 November 2008 19:13 |
| Jeep Academy Veldhoven 30 maart a.s. | michel1972 | Meetingpoint | 143 | 2 April 2008 17:58 |
| Zondag 3 oktober Jeep®Academy Kaatsheuvel | Kameel | Meetingpoint | 30 | 6 October 2004 22:33 |