![]() |
|
|
|
#71 |
|
CJ-5 - 1975
|
Het wordt morgen mooi weer. Geniet er allen van
![]() Kan er helaas niet bij zijn. Rijd niet echt prettig zonder achterremmen. Veel plezier!
|
|
#72 |
|
Moderator
CJ-7 - 1986
|
Net nog even het roestwater uit de voorwiellager laten lopen......
![]() Ja, t was wat nat in Wamel, maar ook genoeg droog. ![]() Tot morgen!!
|
|
#73 |
|
Wrangler (YJ) - 1993
|
En jij de film camara voor de nieuwelingen. Zullen ze blij mee zijn. Grt Herman
|
|
|
#74 |
|
Grand Cherokee (ZJ) - 1994
|
Voormij helaas toch geen Wamel vandaag
![]() De problemen met de server kosten teveel tijd, en dat ding kan ik niet uit de lucht houden ![]() Iedereen die zich nu in de zon tussen de bomen en geitjes vermaakt: veel plezier ![]()
|
|
#75 | |
|
Zwart Monster
Wrangler (YJ) - 1993
|
Citaat:
. Vanmorgen een paar uur gewerkt en straks m´n koffer pakken voor een weekje Antwerpen.. Aan de andere kant!! Geen werk, Geen JEEP !!!Ik verwacht natuurlijk wel veel foto´s en filmpjes ![]() Gr Roland. ![]()
|
|
|
#76 |
|
Grand Cherokee (ZJ) - 1995
|
Thuis, en eindelijk aan lekker koud biertje. Gelijk de camera op de laptop aangesloten om de film te kijken, staat genoeg actie op. Foto's zullen sneller volgen, de film komt eraan, moet ff aan elkaar gelast worden.
Verder een TOP weekend gehad. Op de zaterdag meegeholpen met uitzetten en natuurlijk alvast een stukkie rijden. Helaas hield een defecte homokineet(?) een stuk plezier tegen. Neemt niet weg dat er vandaag ERG veel actie was. 2 auto's met waterslag en toch nog rijdend het terrein verlieten. Ed, Herman en anderen waar i k de naam niet van weet, hebben daar aan hun bijdrage aan geleverd zodat ook zij het terrein weer rijdend konden verlaten. TOPPIE heren!! Ook Pieter had problemen, een geklapte waterslang, na een wervelende modder show! Er werd nog ff een waterslang geregeld en ook hij kon weer verder. En Ab had bijna zijn te koop aangeboden jeep kwijt geraakt aan de eigenaar van het terrein. En Kenneth, bedankt voor de bloemen! Wederom een een fijne happening en tot de volgende in de Ballenbak ![]()
"I'm not stuck, I'm momentarily detained" "Vervangen is makkelijk, repareren geeft de meeste voldoening!" Grand Cherokee LTD 5.2i V8 '95, 2"BB, 31ers BFG Mud Wrangler 4.0i HO L6 '93, 2"veren, 3"BL, 33ers BFG Mud
|
| (Offline) |
|
|
|
#77 |
|
Wrangler (TJ) - 2002
|
Ook weer thuis en maar eens een lekker biertje genomen op m'n eerste Jeep meeting.
Heb erg genoten en mijn eerste ervaring met het terein rijden vond ik super. Zeer goede sfeer, mede door het mooie weer. Prachtig hoe iedereen elkaar hielp. Ik wist niet wat ik er van verwachten moest maar ik kom weer. foto link volgt. C
|
|
#78 |
|
Wrangler (TJ) - 2002
|
Link naar fotos Wamel 2009
Het zijn er een beetje veel, maar ik kon geen keuze maken welke weg te laten. http://picasaweb.google.nl/074kemp11...eat=directlink
|
|
#79 | |
|
"The JeepDoctor"
Wrangler (YJ) - 1989
|
Citaat:
Enne foto's weglaten moet je nooit doen ![]() Ik heb echt genoten van de diavoorstelling.
|
|
|
#80 |
|
Zwart Monster
Wrangler (YJ) - 1993
|
Hele mooie foto´s.
Nu zie ik weer wat ik gemist heb ![]() Roland.
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Jeep Academy Wamel 13 april a.s. AFGELAST!!!! | Dutch Rebel | Meetingpoint | 76 | 13 April 2008 16:32 |
| JCN, Jeep®Academy te Wamel, | Kameel | Meetingpoint | 216 | 14 November 2006 23:34 |