Jump to content

jebe

Forum member
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1993
  1. Op de 92 as zitten 9inch remtrommels. Op de 4.10 as geen remmen Maar alleen remcilinder..die is niet hetzelfde. Maar dan kan ik de remplaten overzetten. Vacuumdisconnect bij 4.10 as zit erop. Maar verschilt wel van de de jongere as. Waaronder geen electro(schakelaar) Remmen op de 4.10 vooras. Zijn slecht. Die wil ik van jongere as overzetten. Dat gaat hopelijk wel passen. Er zijn wel 2 verschillwnde remklauwen te koop
  2. Hoi. Ik heb setje 4.10 assen gekocht. Maar deze zijn van het oude model yj. Mijn auto is van 92. Nu zag ik al dat ik van oude assen de remplaat achteras Over moet zetten. Vraag is. Kan de remklauw en schijf van een jonge as. Op deze oudere? Kom ik nog meer problemen tegen? En zit er op de oude vacuum schakeling 4x4 Geen schakelaar? Ga er morgen en overmorgen aan beginnen Alvast bedankt Grt jeroen
  3. Ik heb wel intresse in die assen. Zijn ze nog goed? Fussees en keerringen? Oja..en welke hoek van het land liggen ze? Grt
  4. Iets smallere a.p.k. wielen is wel aan te raden.. Anders komt je afstand koplamp-spatbord niet uit. Ook dat is een apk eis. Mag maar bepaalde afstand tussen zitten
  5. Hoi Aangezien ik probleem na probleem. Heb met mijn vacuum disconect. Zit ik erover te denken om hem manual te bedienen. Dat membraam eraf. En op het asje een ring lassen. Wat nu in het membraam zit. Dan kan je hem met die ring vrij zetten. Of in het terrein vastzetten. Okee..moet wel ff uitstappen. Lampje blijft dan werken. In de us zijn setjes te koop. Maar werkt dit ook? Of is het te simpel? Krijg nu de vacuum niet goed. En ben dat systeem beetje veel beu. Alvast bedankt
  6. Ik dacht ook zonder sye te kunnen. 4inch verhoogd..langere veerschommels. Na 2kruisjes en hoop trillingen.toch maar een sye onder laten zetten. Auto heeft toch al teveel gekost.om ooit weer weg te doen.haha Is een wereld van verschil. Kost wat.maar echt aanrader
  7. Okee. Denk dat ik er dan toch moet aan geloven. was toch van plan de auto lang te houden. En aangezien ik nog wel eens het terrein Op zoek..lijkt me een sye het beste. Laat het trouwens uitvoeren-jeepee.oosterhout. Heb er zelf geen tijd voor. Wel prijzig..denk rond de 800euro. Maar ja.hobby mag wat kosten.
  8. Shackles zijn niet zo heel extreem. Hebben 2cm verhoging gegeven. Auto rijdt gewoon nog goed. Alleen trillen bij 90Km per uur. Vindt de hoogte nu precies mooi. Dus wou hem zo wel houden. Denk dus dat het een sye gaat worden. Hoop dat ik dan van het trillen af ben. Zijn er nog meer voordelen aan een sye?? Thanx voor de reacties
  9. Hoi Heb hier nog niet echt veel gepost. Dus ff ter info.jeroen is de naam. Mijn jeep is een 92 yj. 4inch verenlift.3inch bodylift.en 1.5inch shackel verhoging. 33inch banden. Alles liep goed totdat ik de shackels verhoging deed. De auto trilt nu onder het rijden. Tussenbak was hiervoor al verlaagd. Zat in het veren set pakket. Keggen ook aanwezig. Kan ik de tussenbak nog verder verlagen? Of wordt het een sye? Wat denken jullie?? Alvast bedankt
  10. wat bedoel je met wiggen??hoe plaats je die,en waar haal je die? en is 3cm verlenging van de shackle gelijk aan 3cm dat de auto omhoog komt? alvast bedankt
  11. hoi ik heb een vraagje. mijn wrangler is verhoogd met rancho veren lift kit. door vorige eigenaar..netjes gedaan ook bak verlaagd etc.. maar..ik vindt hem net te laag,en wil hem iets hoger hebben. nu zijn de schackels(hoop dat ik het goed schrijf),nog steeds origineel. nu kan mijn vader deze schackels wel in verlengde versie maken. maar (van gat tot gat)hoeveel inch of centimeter moet je gaan?? het moet uiteraard wel veilig blijhven,en het weggedrag niet benadelen. bodylift zou ook optie zijn,maar dat is zoveel werk. ik wil ongeveer 3cm hoger dan nu. alvast bedankt voor de info grt jeroen
  12. Vandaag ff onder mijn auto gedoken. Met dopsleutel alle bouten nagetrokken. En ja!!!dank zij jullie tips probleem gevonden.. De bouten van de veerstropen..die de as en bladveer verbinden. Zaten los...kon ze zeker 6 slagen geven.. Daarna reed de jeep weer perfect(voor een jeep dan!!) Dus bedankt voor de tips!!!!! Grt
  13. Ik zal morgen al jullie opties,eens na lopen. Auto rijdt nog normaal..alleen met abrupt gas loslaten,doet het probleem zich voor. Probleem was er na de dag op de beekse bergen.. Was nog geeneens zo extreem.. Alvast bedankt voor jullie tips!! Laat het nog weten. Grt
  14. Hoi. Ik heb een vraag.. Mijn jeep trekt met gas los laten naar rechts. Met gas geven naar links.. Hij heeft dit nooit gedaan,maar na een dagje of Road,heeft hij dit ongemak. Auto heeft goede uitgelijnde banden,dus daar zit het volgens mij niet in. Ook geen gekraak,of speling. Heb al gekeken of er iets los zit. Maar zie op het eerste gezicht niets. Alvast bedankt
  15. Deze jeep staat al lang te koop bij leijtens. Al zeker Meer dan 1jaar. Ben toen ook wezen kijken,naar al zijn jeeps Allemaal goed aan de prijs..te duur. En wat al gezegd werd...een yj loopt nooit zuinig.. En op snelweg niet echt een droom om in te rijden. Toch heb ik er ook 1gekocht(niet daar),en het bevalt me perfect. Ik hou wel van spartaans...en hij loopt altijd. Is gewoon basic auto rijden
×
×
  • Create New...