Spring naar bijdragen

junior

Forum member
  • Aantal bijdragen

    5
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over junior

  • Verjaardag 02/09/1971

junior's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. Sorry Sorry Sorry Ik ben helemaal vergeten de oplossing van mijn probleem op de site te zetten. Gelukkig kreeg ik een mail welke mij vroeg of ik de oplossing had gevonden. En ja, die is er. Het hele euvel was dat het filter op de brandstofpomp in de tank dicht zat. Dit is een soort kunstof kous die het grove vuil uit de pomp hopud. Ik hoop dat ik hier nog andere mensen mee kan helpen. Diegene die gereageerd hebben op mijn probleem , bedankt voor het mede oplossen van het probleem
  2. Hallo AB Ik zal het brandstof filter vervangen. Maar wat die 3500rpm betreft is niet in de drive maar in de park of neutraal In de drive loopt het ding echt niet. De eerste en vierde bougie waren iets zwart maar dat kan natuurlijk ook gekomen zijn door de "misfire's" ik laat weten of het brandstoffilter resultaat heeft gehad. Groeten
  3. Sorry, eindelijk tijd om te reageren. Het lijkt alsof hij bij koude motor mooier loopt als dan hij even heeft gelopen. De injectors"beluisterd" en lijken o.k., wanneer ik het ventieldopje van de benzine leiding haal en het "ventieltje" induw, komt er benzine uit. Alleen weet ik niet of de druk voldoende is? Boven de 3500 rpm lijkt alles in orde( in P of N) Maar als de de auto in Drive zet en gas geeft sputterd hij en geeft backfire als een gek. Het probleem is kennelijk gekomen nadat hij bijna zonder benzine stond en met horten en stoten het tankstation had bereikt. Het zou dus best kunnen zijn dat de brandstofpomp niet meer voldoende levert of misschien het filter vol zit. Maar ontstaan dan deze problemen??? O ja , je moet wel flink starten,10-15 sec voordat de motor wil aanslaan en als de auto op contact zet hoor ik geen pomp op druk komen. Graag jullie reactie
  4. Jawel, dat heet verdelerkap wel rotor was niet voorradig. Ik weet normaal moet je beide gelijk doen maar ik wilde de verdelerkap als eerste uitsluiten
  5. Hallo, een goede vriend van mij heeft een cherokee 6 cilinder lijn uit 1989. Ineens is hij gaan lopen op 5 cilinders. Het vermoeden is dat de eerste cilinder niet mee loopt, dit omdat de bougie zwart geblakend is. Naar mijn inzicht geeft de bougiekabel geen vonk door, maar op alle andere bougie's wel, dit vind ik heel vreemd. Bougie's zijn vervangen en kabels ook. Wanneer er kracht gevraagt wordt van de motor begint hij te knallen als een gek. alsof er "misfire" is. De klepstoters zijn ook gecontroleerd Heeft iemand een idee?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...