Spring naar bijdragen

94cherokeeXJ

Forum member
  • Aantal bijdragen

    44
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over 94cherokeeXJ

  • Verjaardag 03/02/1987

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Cherokee
  • Bouwjaar
    1994

94cherokeeXJ's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. Tja hoe wil je het noemen, 2 deuren en een achterklep? Volgens mij valt dat onder een 2 deurs. Inderdaad een automaat. 4.0L high output
  2. De auto heeft slechts 157.xxx km gelopen. Het is de 4.0L High Output motor. even kleine opsomming aan onderdelen: 2 sets velgen. 1 set = sportvelgen met banden,deze zijn net apk goedkeur. De andere set zijn de originele(?) honingraat velgen - 2 deuren (links en rechts) (met de kleine klapruitjes!) - Achterklep - Motorkap - Wat interieur delen (dashboard als ik me niet vergis) - Reserve wiel (stalen velg) Kortom eigenlijk alles om hem weer netjes te krijgen. Wij hebben hem niet meer nodig ivm aanschaf luxe wagen (volvo) Enigste schade van de storm(tak op het dak gevallen) is het dak zelf, Hier zitten 2 deuken in ..en is waarschijnlijk nog wel er uit te drukken. Auto loopt verder goed, GEEN APK meer. 6 nieuwe bougies,luchtfilter en lambda-sonde. Staat nu op 4 mooie velgen met z.g.a.n. Goodyear Wrangler banden
  3. Daar kwam ik ook achter,waarom kan ik de post niet aanpassen?!?
  4. Staat te koop omdat hij overbodig is geworden. - Stormschade op het dak - Goed onderhouden Jeep Cherokee - 185 PK - Achterwielaandrijving - Airco (moet gevuld worden) - Veel extra onderdelen (in kleur) : Motorkap,spatborden,Achterklep,Interieur delen, 2 sets velgen (1 met en 1 zonder banden). Incl Reservewiel(z.g.a.n.) - APK is verlopen, zal weinig aan zijn. Kopen .. keuren ..rijden! - Zeer sterk,loopt goed en mag 1800KG trekken - Lichte roestvorming op linker deur, extra deur word er bij geleverd! Voor meer informatie graag even mailen
  5. Nieuwe CPS was al vervangen,stond al gepost hier als ik me niet vergis. PROBLEEM IS NU EINDELIJK OPGELOST! Probleem lag hem bij de bobine. Er loopt een 2(?) aardige stekker naar toe,die de bobine van stroom voorziet. hier zat een lost contact in. heb de kabel even om te testen vast gezet met een tye-rap , mee gereden ..sloeg niet meer af. z.s.m even de kabel breuk er tussen uit knippen ..nieuwe stekker er aan .. en verkopen
  6. Helaas bij ons niet, hangt een druppellader aan.dus leeg zijn doet hij niet. Ik denk dat we toch maar opgeven, hij heeft inmiddels dakschade door een storm. en is nu niet echt meer de moeite om op te knappen. Hij zal waarschijnlijk binnekort in onderdelen op marktplaats verschijnen
  7. yep nieuw, magnetisch veel minder sterk dan de oude .. verklaring?
  8. Breda is jammer genoeg niet zo in de buurt. Stel we proberen 1 ECU, en het probleem is verholpen. wat vraag je er dan voor?
  9. Foutcodes waren verdwenen de laatste keer dat mijn vader gechecked had. ECU als in de computer die bij t linker voorwiel zit?. die hebben wij al eens los gehad,schoon geblazen en contacten goed schoon gemaakt. was weinig aan te zien, op wat witte smurrie(niet echt oxidatie) na .. De leiding tussen de map sensor en de trottlebody is al vervangen voor n nieuwe,ook dit hielp niks. Die sensor (CPS) is al eens vervangen voor n andere, deze is magnetisch veel minder sterk(????) als de oude. ook dit hielp niks. Kan het zijn dat het meetpunt van de sensor vettig is ( ik neem aan dat hij op t vliegwiel meet?)
  10. *zucht* .. jullie raden het al ..probleem blijft nog steeds voor doen. dus te vroeg gejuiched. Deze week de jeep ivm storm ''even'' weg gezet. Hij heeft dit afgelopen weekend al flink wat schade opgelopen, namelijk een tak van doorsnee 35cm op zn dak gehad. maar dat ter zijde ... Ik heb 20m proberen te rijden (verzetten naar veilige plaats) en heb slechts 4x (!) moeten herstarte omdat hij steeds af sloeg<_<. Wat ik en mijn vader zoiezo raar vinden is dat de CPS (die er op ZAT) veel magnetischer is dan de nieuwe. De oude is zo magnetisch dat ie aan een werkblad kan blijven plakken,de nieuwe niet? Ook het kraken is nog steeds niet weg:huh:, ik vermoed dat er 1 van de tandwielen in het differentieel gehemeld is ? dus kortom ..weer jullie raad nodig, we zijn nu al heeeeeeeeeeeel lang aan t sukkelen!
  11. Bak olie is goed, tussen-bak is er geen (is 2WD?) Diff achter is wel wat weinig,maar dat komt omdat deze wat lekt/zweet. Maar dit heeft hij al 4 jaar lang. Kroonwiel in de diff versleten? hij wordt gebruikt als ''sjouw-wagen'' dus om aanhangers etc te trekken.
  12. Vrij goed ja, soms wat variatie. Maar dat regelt de stappenmotor gelukkig wel wat bij. Bij het starte (eerste keer) wil hij nog wel is afslaan,daarna weer starten ..n keer ef wat gas en klaar ..
  13. Dames en heren, onze dank is groot voor alle hulp en info die jullie gegeven hebben. De jeep loopt nu vrij aardig, slaat niet meer af (klop klop<_<). Al heb ik wel nog 1 kleine vraag. Als je stil staat .. of bijna stil staat, en je trekt iets vlotter weg,dan hoor je een gekraak. Dit lijkt op de versnellingsbak die een tandwiel overslaat. Heeft iemand hier ook last van? Dit gebeurd ook als je bijvoorbeeld scherp draait en dan optrekt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...