Spring naar bijdragen

werner

Forum member
  • Aantal bijdragen

    39
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over werner

  • Verjaardag 26/12/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.wassenaar.ws

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Wassenaar

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1989

Recente profielbezoeken

1,083 profielweergaven

werner's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. werner

    4.2 258 amc

    Motor is opgehaald. kan slotje op. goed forum.
  2. werner

    4.2 258 amc

    motor 4.2. 258 amc Motor ooit gekocht om mijn eigen motor tijdelijk te vervangen tijdens de revisie, is echter nooit gebruikt. Ik heb geen verdere informatie over deze motor. Omgeving Den Haag Moet nu of morgen worden opgehaald. iemand interesse ? gratis
  3. Vergeet ook je filter in de bak niet te vervangen.dat scheelt ook een slok.
  4. Beste mensen, Ik ben een aantal bouten die het bellhouse verbinden met de motor kwijt geraakt, waaronder de twee bovenste. Nu ben ik op zoek naar 2 vervangende bouten maar ik heb geen idee welke bouten ik nodig heb. Ik kan ook nergens vinden wat de maten en spoed zijn van deze bouten. Heeft iemand een idee wat deze maten zijn ? (Of nog beter deze bouten heeft ?) Ik heb een Wrangler 1989 4.2 manual grt Werner
  5. Bench bleeding was inderdaad de oplossing. Bleed setje gemaakt van de oude remleidingen en daarna alles weer aangesloten en opnieuw alles ontlucht. Dit nog twee keer herhaald en toen was alles prima in orde. nog bedankt voor de tip.
  6. @keesdaphne: Ook tijdens het ontluchten steeds gecontroleerd of er voldoende vloeistof in het bakje zat. @REAL STRANGLER : He, wat bedoel je Siert, Eerst is het hele systeem verwijderd. Tot aan het rempedaal aan toe, en toen is alles weer in elkaar gezet. Enige wat niet nieuw is is de bekrachtiger en de rempedaal. Alles weer gemonteerd en toen op de trommels en de klauwen alles ontlucht. Mis ik een nippel ?
  7. rechts achter links achter rechtsvoor links voor. ( rechts = passagier ) De langste leidingen eerst. Er zit geen lucht meer in. pompen heeft ook geen effect. De druk, hoe laag ook, blijft gelijk.
  8. ik heb alles standaard gehouden. Enige wat echt anders is geworden is dat ik iets langere remleidingen naar de klauwen toe heb vanwege een lift .Flexibele slangen. Voor zover ik kan vergelijken met de oude onderdelen heb ik de standaard spullen geleverd gekregen. Is er een mogelijkheid om de klauwen van buitenaf te controleren ?
  9. Beste forummensen. Ik heb het volgende probleem. Ik krijg mijn remmen niet op druk. Ik heb alles aan mijn remmen vervangen behalve de rembekrachtiger en het verdeelblokje. Alles is los geweest en opnieuw opgebouwd. ik heb nu al 3 keer ontlucht maar ik blijf maar volledig door het pedaal heen trappen. Zojuist proef gereden maar ik krijg de auto nauwelijks tot stilstand. pompen heeft ook geen enkel effect. Als de motor afslaat wordt het pedaal hard maar remt ook even slecht als met lopende motor. Ik kan dus het pedaal volledig tot op de bodem intrappen en hij remt daarbij dus minimaal. heeft iemand een idee wat ik over het hoofd zie ? Werner
  10. werner

    fusee kogel tool gezocht

    - deden we vroeger met klepgeleiders ook. goeie. - ik zag hem op ebay, maar heb geen leverancier kunnen vinden. Hoopte er een in NL te kunnen vinden voor de snelheid. natuurlijk begonnen met slopen voor dat ik de spullen in huis had.... o o o ..... Ik wat (on)geduldig af. bedankt zover mannen.
  11. werner

    fusee kogel tool gezocht

    Weet iemand waar je in Nederland een fusee kogel tool kan krijgen ? En dan een met een C frame en bussen ? grt Werner
  12. Ik begrijp hieruit dat ze dus vervangbaar zijn. Iemand nog een idee hoe je dit het beste kan doen ?
  13. Hai, Heeft de cilinderkop vervangbare klepgeleiders of zijn deze vast onderdeel van de cilinderkop ? En als ze vervangbaar zijn, hoe krijg je ze er het beste uit ? grt Werner.
  14. werner

    258 Amc 4.2l

    Ben niet meer opzoek. Bedankt voor de tips.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...