Spring naar bijdragen

Rusty eagle

Forum member
  • Aantal bijdragen

    31
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Rusty eagle

  • Verjaardag 12/02/1966

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Cherokee
  • Bouwjaar
    1974

Rusty eagle's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Is absoluut onnodig dat het zo moet lopen
  2. Ik rij op mooie dagen nog rond met mijn '74 cherokee chief (LPG), maar ga hem binnenkort te koop zetten. Vind het erg jammer dat een de full size jeep groep nu behoorlijk is uitgedund.
  3. Wissel de trommels (links/rechts) eens om Marco, dat wil ook wel eens helpen , succes, Gr. Rob
  4. OK, uiteindelijk bleek de spanningsregelaar defect te zijn, hij ging "zweven" door een slecht massa in de dynamo en gaf daardoor zijn maximale spanning door, even later deed hij niets meer. opgelost.
  5. Ja, dat is een goede, dat ben ik zelf. heeft er iemand een goed idee waar ik dit in moet zoeken , massa. kabelbreuk,?, ik heb alleen ervaring met te weinig laadspanning. Alvast bedankt voor de reacties, gr. Rob
  6. Mijn laadpanning (meter op dashboard) geeft stationair netjes 0 aan, maar schiet bij verhoogd toerental naar +60 . accu is vol Accu spanning zonder lopende motor: 12,9 V stationair lopende motor gemeten spanning op de accu: 16,6 V ! verhoogd toerental lopende motor, gemeten op de accu 17,4 V ! De dynamo is er af geweest voor een reparatie, ik neem aan dat dat er mee te maken heeft, Iemand ?
  7. Hallo Robert, Ben net zelf aan het uitzoeken en bestellen, krijg het volgende binnen: "For the QT Fluid, you will need 2 bottles for the transfer case, and another unit for the low-range." bijvullen kan ik je (nog) niet mee helpen. Gr Rob
  8. Het is al een tijdje geleden dat ik wat spullen bestelde in de US, maar het is me wel bijgebleven dat ik achteraf nog een behoorlijk bedrag aan invoerrechten of belasting moest betalen. Nu is volgens mij de BTW vrij onder de 400 euro en maakt het uit met welke firma het verstuurd wordt (UPS ?). Wie heeft eer een tip voor me om toch wat te besparen ? Bedankt, Rob
  9. Patrick, Is de Sint nog geweest , en wat was de financiele schade uiteindelijk ? Mijn ketting begint ook langer te worden, en ben ook aan het rondkijken. gr. Rob
  10. Helemaal leuk, afgelopen zondag. Marko, bedankt voor het organiseren, leuk om eens wat mensen te leren kennen, en problemen te herkennen. OP naar de volgende !! Groeten, Rob (witte chief/golden eagle (met die banden) ps: zal profiel eens bijwerken met foto
  11. Hoi Rene, Ik heb er één liggen uit mijn '79 cherokee, deze had ik vervangen omdat de bedieningsarm versleten was en ik een complete klep had liggen, dus als hij past dan komen er wel uit. Groeten Rob
  12. Ondertussen er achter gekomen dat een hoog starters amperage onzin is, hoe hoger het Ah (ampere per 20 uur) is hoe hoger de ampere (logisch eigenlijk). Ondertussen een 70Ah accu gekocht, nog steeds niet leeggestart, voldoet prima. bedankt voor de reacties, gr. Rob
  13. Ik ben vorige week bij voscars langs geweest, en nu moet ik toch even kwijt dat dit geen Jeep garage is, absoluut aardige hulpvaardige mensen , maar de diagnose die gesteld werdt was absoluut fout (ik zal niet in de details treden)en de kennis voor Jeep motoren ontbrak,(wel kennis van andere amerikanen overigens). Dus ik ben nog steeds op zoek naar een goede afsteller voor mijn JEEP. Rob
  14. Ik ben toe aan een nieuwe voo mijn cherokee 1979 met een 360 V8 motor De huidige accu is 60 Ah(20h), maar waarschijnlijk met een laag opstart amperage, hij is niet oud , maar geeft te weinig kracht bij het starten en trekt de startmotor na een paar minuten al niet meer rond . Ik heb begrepen dat je voor amerikanen een hoog opstart amperage nodig hebt om de weerstand van die logge motor te overwinnen. Heeft iemand een advies voor me of een goed adres voor me? Gr. rob
  15. Hallo Rob, kort geleden een wagoneer gekocht en nu ook met de afstelling bezig. Dus nieuwsgierig hoe jij ea hebt zitten qua slangen etc. Verder gaat ie ook op gas dus druk met referenties bezig, kom telkens mbt goede ervaringen bij Allround in Hekelingen terecht. Als in Rotterdam een gasboer er niet uitkomt gaan ze toch daarheen. Maar zullen we eens de wagens naast elkaar zetten, ook handig om zaken te vergelijken ed.

    Gr, Marco

×
×
  • Nieuwe aanmaken...