Spring naar bijdragen

A,Rothengatter

Forum member
  • Aantal bijdragen

    2
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Cherokee
  • Bouwjaar
    2003

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

A,Rothengatter's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Het loopt nog steeds, contact gehad met FCA (fabrikant Jeep) en daar gevraagd om hulp cq advies, kort door de bocht kunnen ze niks voor mij betekenen en sturen die mij weer terug naar Giva/Louwman. Ondertussen wel weer een mail gehad van Flanderijn de deurwaarder waarin staat dat ze uit coulance de kosten die er zijn gemaakt voor het inbouwen van de radio willen schrappen maar alle schade die ze veroorzaakt hebben is nu mijn eigen schuld. Verder zijn ze niet bereid om maar iets er aan te doen om de problemen op te lossen. Dus wel betalen maar er niks voor willen doen om het op te lossen. Ondertussen nog veel meer ellende gekregen en moet constateren dat er sinds ik de D-beurt heb laten doen bij de desbetreffende firma, alleen maar nog meer ellende aan de auto is. Hij vreet opeens olie en koelvloeistof, mbt de koelvloeistof hebben ze een slang verkeerd gemonteerd waardoor de koelvloeistof weg liep, dat heb ik ondertussen laten repareren bij een BMW dealer omdat ik daar met mijn andere auto ben en meer vertrouwen in heb, en hielpen mij notabene gratis, omdat ze het schandalig vinden dat niemand iets doet bij Giva/Louwman en FCA. Ik ga nu maar een Advocaat inschakelen om ze via de rechter te dwingen de schade te betalen cq ze te dwingen om de schade te laten repareren bij een andere Jeep dealer die wel capabel is om het te doen, omdat Giva/Louwman in Den Haag zeker niet in staat is en niet welwillend om met een oplossing te komen. Ik wil iedereen bedanken voor de hulp !!
  2. Hallo, Ik heb enorm veel problemen met Giva/Louwman in Den Haag, Heb daar een D-Beurt laten uitvoeren en verschillende andere werkzaamheden laten uitvoeren zoals het monteren en installeren van een nieuwe radio. Heb de auto terug gekregen met schade aan het dashboard, luidsprekers die vervangen zijn maar niet aangesloten, allerlei sensoren die kapot waren waardoor ik twee uur nadat ik de auto opgehaald had stil kwam te staan langs de snelweg. Auto weggesleept en naar Giva gebracht, hebben de sensoren vervangen onder garantie. pakweg een twee weken later kreeg ik koelingsproblemen met de motor, bleek dat er nauwelijks koelvloeistof in zat terwijl dat op de factuur wel vermeld staat dat ze het vervangen hebben en ik constateerde dat er bijna niks in zat. Met het inbouwen van de Radio is het echt helemaal fout gegaan, ze zijn aan het zagen geweest in het dashboard, verlichting in het dashboard werkt niet meer, de sensor van de bijrijderstoel doet het niet meer, Radio heeft het ondertussen ook begeven. Ze hebben hebben zelf aangegeven dat alles fout is gegaan omdat er een leerling-monteur aan gewerkt zou hebben en willen de schade niet repareren, als klap op de vuurpijl hebben ze een incasso/deurwaarder ingeschakeld die nu het bedrag wil hebben. Ik heb contact opgenomen met FCA Nederland om daar een klacht in te dienen en hoop via hun alles als nog gerepareerd te krijgen bij een Jeep dealer die wel weet wat ze aan het doen zijn. Heeft iemand ook zulke ervaringen met Giva/Louwman? Hoe is dat opgelost? Welke Jeep dealer kan men het beste gebruiken ? Alvast bedankt voor jullie hulp, Anthony
×
×
  • Nieuwe aanmaken...