Spring naar bijdragen

onky

Forum member
  • Aantal bijdragen

    17
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Cherokee
  • Bouwjaar
    1996

Recente profielbezoeken

877 profielweergaven

onky's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Het is gelukt om het gehele systeem te verwijderen. Auto start weer gelukkig. Het was inderdaad een kwestie van alle draden nalopen en doorgeknipte draden weer met elkaar verbinden. Helaas zaten de aftakkingen niet alleen onder het stuur, maar ook onder middenconsole en naast bestuurdersstoel. Nu alles weer dichtmaken Het enige nadeel is dat ik nu 1 AB heb voor CV, de AB'en van het alarmsysteem zijn nu niet meer bruikbaar. Zijn de "oude" AB nog te bestellen?
  2. Ik heb de extra zekeringen gevonden en deze zijn nog goed. Zijn er nog andere mogelijkheden of tips hoe ik dingen kan uitsluiten, zoals contact? Heeft er iemand misschien ook ervaring met het uitbouwen van dit systeem?
  3. Nee deze heb ik volgens mij nog niet gecontroleerd. Voor de zekerheid deze zit niet bij de zekeringen die echt achteraan bij je voeten zitten toch?
  4. Vandaag kreeg ik mijn XJ 1996 niet meer gestart. Ik vermoed dat het alarmsysteem (Getronic GT136) hier wat mee te maken heeft. Normaal knippert het lampje op mijn dashboard, maar deze doet nu niks meer. De ab doet nu ook niks meer waardoor ik de startonderbreker niet kan uitschakelen en de auto dus niet kan starten. Centrale deurvergrendeling werkt ook niet met ab, gek genoeg wel met een setje wat niet van GT is. Het volgende heb ik al geprobeerd: accu los zekeringen nagelopen reserve ab geprobeerd Heeft er iemand ervaring met dit alarm systeem, Getronic GT136? Het liefst bouw ik hem geheel uit, maar geen idee waar ik moet beginnen.
  5. Hi Edwin bedankt voor je reactie. De jeep is uit 1996 maar ik zal morgen even kijken wat voor systeem het is. Wat zou je moeten merken bij het dichtknijpen van een slang? Zal de druk dan moeten opbouwen?
  6. Hi, Vandaag mijn airco laten vullen en de garage zei dat het drukverschil tussen hoog en laag veel te weinig is. Beiden geloof ik rond de 6,3 bar. De airco pomp draait wel maar bouwt dus geen druk op. Betekend dit een nieuwe airco pomp en voor de zekerheid expansie ventiel vervangen? Of zijn er nog meer factoren die mee kunnen spelen?
  7. Vandaag gelijk maar onder de motorkap gedoken en het rubber om de ventilatie motor was deels naar binnen "geslagen" en omsloot niet meer de volledige rand van de firewall. Voor de zekerheid het een en ander dicht gekit, nu drogen en opnieuw testen.
  8. Het is een 4l HO, XJ Limited uit 1996.
  9. Ja het is vrijwel zeker regenwater. De vraag is, hoe kan ik systematisch te werk gaan om te achterhalen hoe het water bij dat punt komt.
  10. Hi, Helaas stond er van de week water in mijn jeep aan de passagierszijde. Na wat speurwerk heb ik kunnen achterhalen waar het de cabine inloopt, namelijk bij het rubber waar de aanjager de cabine verlaat. De grote vraag is waardoor dit gebeurd. Iemand een idee waar het water vandaan kan komen of waar ik het best kan beginnen met zoeken? Het water ruikt niet, maar is wel enigszins donker van kleur.
  11. Thanks!!! Na 6 maanden ergens gestald te hebben staan door vorige eigenaar is hij letterlijk Moss Green op sommige delen
  12. Dank! Ik zal nog even dubbel checken of het idd niet een slang is. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden bij het vervangen of is het slangen eraf, onderdeel loshalen en nieuwe erop?
  13. Als ik het goed begrepen heb moet de kleurcode van mijn XJ 1996 ergens op het plaatje staan onder de motorkap. Volgens mij heb ik het plaatje gevonden, maar het is me niet duidelijk welke code ik moet hebben. De Jeep is metallic groen van kleur.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...