Spring naar bijdragen

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 17/10/2010 in Afbeeldingen

  1. Uit het album JK X 3.8 V6 2007

    Inmiddels een 'paar' kleine update/upgrade ondergaan..... (meeste in 11-2014) Vooras: Duratrac ProRock44 - ARB locker - 3,125"-1/2" tube (ipv 3") - Dynatrac ProSteer Ball Joints - Reid Racing knuckles - RCV steekassen en tube seals - 4.88. ARB HD compressor. Achteras: Nog steeds de OEM Rubicon-as, enkel nu met een HD deksel (Duratrac, helaas geeft dit een 'scheef' beeld, had een blanco besteld..) Tussenbak: Advance Adapters, Atlas 4speed 10.34 (1 - 2.7 - 3.8 - 10.34:1) Tom Woods 1350CV cardanassen. Alle draagarmen, trackbars en stuurstangen: Currie. Plus de nodige aanpassing aan de liftkit: oa Artec rear trackbar bracket, Front trackbar weer OEM locatie, OEM Pitmanarm weer terug (korter), Rear Swaybar hoger. Uitlaat: EPS alles RVS, demper zit nu VOOR de achteras. (Custommade) RVS remleidigen via de draagarmen(Custommade). (9-2012) Poison Spider EVAP skid plate. Banden: Cooper SST 35ers en Coyote inner beadlocks. Spatborden: Xenon flat fender 1.5" wider. (komt nu zonder andere wielen gewoon door de APK heen) Mopar Sunrider softop en Bikiniset met wrap-around windjammer. (2012) Extra verlichting: Rigid Ind. Dually D2 Wide en Rigid windshield bracket. (4-2015) Plus een Chinese Snorkel, Bear Lock versnellingsbakslot en wat nu ff vergeet. (4-2015) Rij nu al 2 jaar zonder een stuurdemper (heb een Rancho 7000 klaar liggen) maar mis hem totaal niet, rijdt super zonder...
    1 point
  2. Uit het album JK X 3.8 V6 2007

    Tijdens Camp Jeep 2015 (Jeep Owners Group, Montalieu-Vercieu, France)
    1 point
  3. 1 point
  4. 1 point
  5. 1 point


×
×
  • Nieuwe aanmaken...