Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/13/19 in all areas

  1. 2 points
    Eerst even voor Yur1: Check even Tyra in Bunschoten. Die kunnen alles leveren en maken en monteren ook uitlaten. Dan MJay: De FlowMaster 44 is een demper. Die hangt bij een ZJ voor de achteras. Vanaf de demper loopt er een pijp over de achteras naar achteren en daar zou je, afhankelijk van de dikte van die pijp, elk eindstuk op kunnen monteren. Ik begrijp dus je vraag niet of er een sierstuk bestaat dat op de FM44 past. Die twee staan, in mijn ogen, los van elkaar. Ik ben prima tevreden over mijn Kolak 3" systeem. Echter, er zijn twee puntjes: - Die Flowmaster Super 50 vind ik net te veel van het goede. Ik heb al een maatje stiller liggen (de FlowMaster 70, 53072, gekocht bij Tyra) alleen die moet nog geinstalleerd worden. - Bij de montage van de headers hebben we er niet voldoende op gelet dat we die zo hoog mogelijk hebben gemonteerd. Dat zal wel cm-werk (of mm-werk) zijn, maar nu komt bij flink gasgeven de header tegen een van de controll arms aan. Dat moet ook nog gefixed worden. Verder ben ik in staat om op een mooie dag de auto te starten en er gewoon op mijn stoeltje naast te gaan zitten om te genieten van het geluid 😂
  2. 2 points
  3. 2 points
    Hierbij wat foto's van afgelopen zaterdag de 21 december. https://pd2rkg.com/2019/12/21/jeep-club-nederland-21-december-2020-remember-the-rebel
  4. 2 points
    zijn al weer ff terug, maar is goed bevallen. ruim 5000 km in 3 weken. Denemarken overtocht naar Noorwegen, stuk noordelijk gereden tot Flam en Gudvangen, vandaar afgezakt naar Zweden, via Oslo naar de oostkust afgezakt naar het zuiden en via de brug bij Malmo weer naar huis.
  5. 1 point
    RVS uitlaat laten maken bij de overbuurman; NM Parts. Blij mee. Zoals gevraagd geen herrie en geen chromen uitlaatstukkies, maar lekker stealth.
  6. 1 point
    Ik denk dat het verholpen is!! Afgelopen week 6 gereviseerde injectoren binnengekregen vanuit USA. Dit pakketje heeft er 2 maanden over gedaan. Dezelfde avond nog gemonteerd. Daarbij nog een compressietest gedaan om er zeker van te zijn dat het hier iig niet aan ligt. Omdat ik ook de bougies nog niet gecontroleerd had heb ik 6 andere bougies erin gezet. Bosch Iridium FR6LI332S. Na 6x de motor warm weggezet te hebben en na een uur met succes te herstarten denk ik dat het probleem is opgelost. Het vertrouwen moet nog terugkomen maar ben zéér hoopvol. Of het nu aan de injectoren of de bougies heeft gelegen kan ik niet met zekerheid zeggen maar eerlijk gezegd maakt mij dat nu ook niet meer uit. Het resultaat is het enige dat telt..
  7. 1 point
    Toevallig gisteren een RR XHD bumper gemonteerd met high clearance ends, de hoop staat nog in bestelling. en een nieuwe nummerplaat, als hij volledig is zal ik een foto plaatsen. Afgelopen maanden bezig geweest aan het bouwen van een kapschuur en diverse andere klussen, dus de bumper zakte wat naar de onderkant van het wensenlijstje 😁
  8. 1 point
    Ik merk niet echt vermogenverschil, maar daar let ik ook niet op en daar hoopte ik ook niet op bij aanschaf. Mijn oude uitlaat was gewoon op en ik wilde iets speciaals voor mijn auto. Ik heb even opgezocht, ik heb €1186 betaald aan Kolak (dus uitlaat compleet + verzendkosten), €188 aan btw en invoerrechten en ik denk €600 aan montage (zaten wel wat andere dingetjes ook bij), maar een eind richting de €2000 ga je sowieso. Als je een 2,5" eindpijp neemt moet je dus ook een 2,5" sierstuk nemen. Die zijn vast wel te vinden, 2,5" is een standaard maat. In principe komt mijn Flowmaster 50 nog beschikbaar, dus als je interesse hebt hoef je alleen een Kolak zonder demper te bestellen.......
  9. 1 point
    iemand (moet ik even opzoeken) op dit forum had v Kolak de hele set afgenomen, inclusief een sierstuk. er bestaat dus een sierstuk dat er op past. Masis en een paar anderen hebben hele uitlaatsysteem aangepast en dat was duidelijk merkbaar in vermogen begreep ik.
  10. 1 point
    Hi Mjay, dat is nogal een verschil: alleen een demper of in plaats daarvan een geheel uitlaatsysteem incl headers. ik heb zelf een Flowmaster 44 op de 5.9, verder geen aanpassingen aan uitlaatsysteem. de Flowmaster 44 demper is wel duidelijk aanwezig. Voor het hele Kolak systeem ben je al gauw 1000 eur meer kwijt (import tax etc) en dan is dat nog zonder installatie. Wel beschik je dan over meer vermogen. Elders op dit forum zitten een paar niners met Kolak ervaring. mvg Sidney
  11. 1 point
    Straps maken van een sleeplint was geen succes, ondanks dat het lint stevig zat opgesloten met een ring scheurde het gat waar de bout doorheen ging uit bij het uitveren. Uiteindelijk een minder mooie maar wel effectieve oplossing gemaakt met staalkabel. De apk keuring is inmiddels achter de rug en de staalkabel valt niet meer op
  12. 1 point
  13. 1 point
    Even nog een nieuwe aluminium bak achterin de Jeep gemaakt en een rechten als bescherming van de koelkast. Die zit op een rail en als er iets tegen aan ligt is dan niet zo prettig.
  14. 1 point
  15. 1 point
    Even op de draaibank een nieuwe antenne adapter gemaakt en daarin een mooie glasvezel spriet. Ontvangst is weer super. De originele antenne was ik kwijt en die van 30 cm ontving bijna niets. (stukje metaal is van een oude schokbreker :-))
  16. 1 point
    Niet de bedoeling om je boos te maken, maar volgens mij ontbreekt er een 0 bij de aangegeven km stand.
  17. 1 point
    I tried to save money and just welded a piece of 2.25 inch exhaust pipe to the original tailpipe, which was still in good condition, when I replaced my uitlaat last week. I noticed however that the original tailpipe was not exactly round so I had to be creative in my welds; I c ut bend notches and bent the pipe to fit. I replaced my old uitlaat with a Flowmaster which was shorter than the factory muffler (therefore the short extension to the tailpipe). It doesn't solve the rusty pipe issue with the rest of the system, however. A complete replacement with RVS pipes would be best. What I did is only good if you want to save money.
  18. 1 point
    Hoi Ed, Op zolder ligt hier een setje schermverbreders wat ik gemaakt heb voor een klant van mij. Die rijdt met een Gen Right kit die inderdaad taps toe loopt. De dekking is midden boven het wiel volgens de 30mm norm, maar de afscherming van het wiel is mede door de smalle voorbumper onvoldoende volgens de steekproef controleur. Zoals gebruikelijk komen ze dan weer met het oude vrouwtje...... Als de bumper breder was geweest, was het geen punt geweest. Dus jouw keuze..... Voor de klant heb ik een beugel gemaakt die de bumper verbreed en dan naar het scherm loopt, midden boven het wiel. Iedereen blij. Succes, Siert.
  19. 1 point
    Jawel! We zijn er nog! Maar intussen 6 jaar verder (!). Ondertussen niet stil gezeten, in 2017 langzaam begonnen met opbouwen. Het meeste staat al klaar, te wachten op in- of opbouw. Allereerst het motorblok; we hebben op het oude 4.2 blok een cilinderkop van een 4.0 HO gemonteerd. Inmiddels heeft het frame een verenpakket van Rubicon Express gemonteerd gekregen (4,5 inch lift). Een heavy duty stuurhuisbevestiging. Zijn er schijfremmen op de AMC 20 gemonteerd, one-piece axles etc. etc. zie foto's! Ik probeer de komende maanden de voortgang hier te posten.
  20. 1 point
    Oliedruk probleem opgelost. Sinds 2 weken een "check gauges" melding en een hele lage oliedruk op de meter. Balen......maar opgelost. Stekker van de zender, contactspray en opgelost. Soms is het leven simpel.
  21. 1 point
    Bij deze..... Wel jammer als je koppelingshuis er zo uitziet. Vast de garantie net voorbij. 😵
  22. 1 point
    Heb een hoop bij je gekocht en altijd naar tevredenheid. Topservice!
  23. 1 point
    Je kan positie 1 plaatsen waar je wilt, op evenveel posities als er tandjes op het tandwieltje van de verdeler zitten. Het is makkelijk als dit ergens in de buurt van '"6 uur" is, net als op de foto die jij gisteren plaatste. De gleuf van de oliepomp waar schacht in valt kan je ook in iedere willekeurige positie plaatsen. Het enige wat altijd vast is, is BDP van cilinder #1, en dus ook het tandwiel van de nokkenas waardoor de verdeler aangedreven wordt. Met een paar keer passen en de gleuf van de oliepomp bijdraaien, zet je de rotor op de plaats die wilt.
  24. 1 point
    de condensator een belangrijke rol. Zijn taak is drieledig. deze neemt de inductiestroomstoot op zodat er geen vonk ontstaat tussen de contactpunten van de onderbreker. Zonder condensator zouden de contactpunten heel snel inbranden. de condensator zorgt samen met de zelfinductie van de bobine (ze vormen een zogenaamde LC-kring) voor een wisselstroom in de bobine die daardoor als transformator kan werken: een gelijkstroom kan niet worden getransformeerd. de condensator zorgt voor een zo hoog mogelijke inductiespanning. Het opladen van de condensator op het moment waarop de contactpunten worden geopend, gebeurt zo snel (de stijging is zo steil) dat het magnetisch veld van de bobine veel sneller instort (plm. twintig maal sneller) dan zonder condensator het geval zou zijn. In eenvoudige voorstelling: het in de bobine opgeslagen vermogen vloeit niet simpelweg naar de massa af, maar de bobine wordt door de condensator als het ware leeggezogen. Daardoor ontstaat aan de secundaire kant van de bobine een veel hogere spanningspiek en die zorgt ervoor dat tussen de elektroden van de bougie een heel felle vonk ontstaat.
  25. 1 point
    Lpg verdamper. Domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden. 😄
  26. 1 point
    Mies, door het aan laten staan van het contact, (terwijl de punten net gesloten waren) is de zaak vermoedelijk te heet geworden. Dus, nieuwe punten en vooral condensator , bobine heb je al. Als je een voorschakel weerstand gebruikt, moet je ook een daarvoor geschikte bobine gebruiken. De bedoeling is dat deze bobine volle 12 volt krijgt bij het starten, vanaf het startsalaris, en dat hij na de start dus de voorschakel draad gebruikt. Ik kan mij niet herinneren dat jij een voorschakelweerstand had op de CJ. Succes, Siert. PS, als het contact van een auto met contactpunten langer aan moet staan, altijd even de plus van de bobine trekken.
  27. 1 point
    Mooie CJ Barry, Welkom hier .
  28. 1 point
  29. 1 point
    Errata - 1) I had cylinder #1 at TDC on the exhaust stroke. I reset to TDC on the combustion stroke to make the correction. 2) I positioned the rotor with the brass end pointing towards the #1 spark plug wire terminal, and disregarded the drawings on the FSM to point the rotor towards 6 o'clock. This seems to work for me. Changed oil and oil filter. Engine idles quietly at about 900 rpm. No noisy lifters. See you guys on the next project!
  30. 1 point
    Hahahaha, so recognizable...
  31. 1 point
    Uitnodiging De JeepClub Nederland Achterhoek Tour Zondag 19 januari is het weer zover Jeep Club Nederland luid het nieuwe jaar 2020 meteen in met een nieuwe schitterende Jeeptour in de Achterhoek. We gaan op bezoek bij de Twentenaren ofwel de “de Tukkers”. Het zal een mooie enerverende dag worden vol ontspanning mooie afwisselende landschappen en vergezichten. We starten s’morgens traditiegetrouw met een kopje koffie of thee met een versnapering. Twente (Nedersaksisch: Tweante, Twente) is een landstreek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat. In het westen en noorden grenst het aan de eveneens Overijsselse streek Salland welke ons nog in ons geheugen staat als onze in voorgaande jaren verreden Sallandorute waarbij wij ook de Regge bij Nijverdal en de Dinkel hebben gekruist. Twente is buiten de grote steden een streek met grote landschappelijke kwaliteiten met natuurgebieden (zoals het Lutterzand aan de meanderende Dinkel en de heide op de Friezenberg bij Markelo), groene landgoederen (Singraven, Weldam, Twickel). Wij willen hier tijdens onze tour ook respectvol mee om gaan. We rijden alleen op de openbare wegen en geven medegebruikers van deze wegen alle ruimte en tijd om elkaar te kunnen passeren. Bij Rijssen biedt de rivier de Regge mooie natuurgezichten. Het gebied wordt van noord naar zuid door een heuvelrug doorsneden, waarvan de Tankenberg bij Oldenzaal het hoogste punt is. Rond Ootmarsum, Denekamp, Nijverdal en Markelo liggen heuvelachtige landschappen met bossen. Twente is zoals wij ook gaan beleven een van de interessantste gebieden van Nederland. Er komen aardlagen uit verschillende perioden op een vrij klein gebied aan de oppervlakte. Bij Losser bevindt zich een open steengroeve. Hengelo en Boekelo hebben zoutwinning. Buiten deze bezienswaardigheden is in Twente natuurlijk veel meer te zien en te genieten dan alleen onze Jeep tour. Hiervoor raden wij iedereen aan om een evenement van ons meer te ondernemen dan alleen het evenement zelf. Maak er bijvoorbeeld, samen of met mede Jeepers, een heel weekend vertier van en ga de dag voorafgaand en/of aansluitend aan het evenement lekker de streek in en geniet van, in dit geval, alle aspecten van Twente. Het Stamppotten buffet bestaat uit: Boerenkool Hutspot Rookworst, Speklappen, Spekjes, Hachee en daarbij natuurlijk Amsterdamse uitjes, augurken, azijn, jus, mosterd. Het programma zondag 19 januari: Aanmelding: ·Tussen 09.30 uur en 10.30 uur op de startlocatie; Briefing: Om 10.00 uur en 11.00 uur; Start: Rond 10.00 uur tot 11.30 uur; Lunch Op eigen gelegenheid; Finish: De route wordt om 16.30 uur gesloten; Buffet: Vanaf 16.00 uur. Kostenopgave Jeep tour: Inschrijfgeld per jeep € 25,- per jeep inclusief koffie of thee en achterhoekse krentenwegge (voor 2 personen); Niet leden een toeslag van € 25,-; Borg voor het roadbook bedraagt € 20.- (1 per roadbook). Kostenopgave Stamppot buffet: Per persoon € 16,-; Voor kinderen (-12) € 9,-. Met eventuele allergieën wordt natuurlijk rekening gehouden mits kenbaar gemaakt bij aanmelding. Op dit evenement is geen evenementen vergunning aangevraagd. Start- en eindlocatie: We starten en eindigen in het restaurant “De Radstake” Twente-Route 8, 7055 BE Heelweg +31 315 241 258 Inschrijving: Middels dit inschrijfformulier Met vriendelijke groet, Frank Eijk Namens het bestuur van JeepClub Nederland
  32. 1 point
    Hoi, Heeft iemand toevalig een tussenbak np242?? Wel een goed werkende tussenbak?? Of waar ik het eventueel van kopen.
  33. 1 point
    Vroege CJ's hebben inderdaad een lagere bevestiging als latere CJ's. De omslag ligt ergens bij 1980 meen ik.... Doordat ik aan de onderzijde op de veerpads de schokdemperbevestiging heb aangepast kwam ik niet meer uit met de slag van de dempers. Ook het feit dat een YJ demper aan de bovenzijde een andere bevestiging heeft maakte dat ik de bevestiging moest aanpassen. Na opmeten van de wieluitslag heb ik de bovenste bevestiging zo aangepast dat de slag van de dempers maximaal benut wordt. Op het chassis loodrecht boven de de onderste demperbevestiging heb ik een stuk schilderstape geplakt en daarop een punt x uitgemeten. Tijdens het flexen gemeten tussen de onderste demperbevestiging en dit punt x, max ingeveerd en max uitgeveerd. Met deze maten t.o.v. het vaste punt x op het chassis en de slag van de dempers het nieuwe bovenste bevestigingspunt bepaald. Dat gaat jouw vast ook lukken 😉
  34. 1 point
    Hi Jeepie, post is van een klein jaar geleden. 🤣 Ik heb idd nieuwe lagerschalen gebruikt voor de bestaande krukas. Maar wel nadat deze volledig is gemeten en gepolijst door een revisiebedrijf en is goedgekeurd voor gebruik!
  35. 1 point
    Met het verhogen van onze. CJ liep ik tegen hetzelfde probleem aan. Na flexen de slag t..o.v. het chassis bepaald en een nieuwe schokdempersteun gemaakt. Deze met bouten aan het chassis bevestigd. Wat betreft de stand van de veerschommels, dat is een goeie om met flexen te controleren, je wilt niet dat deze de verkeerde kant op gaat.....
  36. 1 point
    4.56, AMC 360 met TH400 en Dana 20 tussenbak. Nu moet ik wel zeggen dat ik niet heel ruig terrein rijd. En indien ik de locker gebruik, doe ik dit wel met beleid.
  37. 1 point
    Heb zelf ook 35'ers met een ARB locker in de vooras (dana30). Tot nog toe geen problemen mee gehad. Succes!
  38. 1 point
    Vervangen van de waterpomp bij een KJ met 3,7 liter 6 cilinder motor. Allereerst begin je met het aftappen van de koelvloeistof. Het aftapkraantje bevindt zich onder de radiator aan de linkerkant. Plaats een opvangbak onder het kraantje die groot genoeg is, er komt een liter of 5 koelvloeistof uit. Open de vuldop op het koelvloeistof reservoir, en draai de aftapkraan open. Daarna ben ik begonnen met het fabriceren van een speciaal gereedschapje om de waterpomp poulie te blokkeren. De visco zit zo dicht op de poulie van de waterpomp dat er bijzonder weinig ruimte is om deze te demonteren. In de poulie zitten vier gaatjes die je kan gebruiken om de poulie te blokkeren. Jeep heeft hiervoor een special tooltje, een beetje handige sleutelaar maakt 'm zelf.... In een stukje strip heb ik twee gaatjes geboord met dezelfde steek als de gaten in de poulie. Hierin twee korte boutjes (M8x16) gestoken en een ander stripje eraan gelast als handvat. Eerst de zelfgemaakte sleutel in de gaatjes van de poulie gezet en de sleutel klem gezet tegen de body om de handen vrij te hebben. Met een grote baco op de moer draait de koelvin nu makkelijk los. De koelvin met visco kan nu tegelijk met de tunnel uit de motorruimte getild worden. Om dit te doen moet er wel het een en ander los gemaakt worden. De stalen verbindingsstrip die van koplamp naar koplamp loopt moet los. Niet eruit, alleen los geeft genoeg ruimte. Ook de luchtinlaat van het luchtfilterhuis en de vuldop van de ruitensproeier heb ik los gemaakt. De tunnel zit met een boutje links en rechts vast en verder geklemd. Stekker rechts losnemen voor de elektrische fan en dan kan het het spul er in één keer uit. Met de koelvinnen eruit is er ruimte genoeg om de pomp er gemakkelijk uit te halen. Voorzichtig de spanning van de multisnaar af gehaald met een sleutel op het spanwiel, de snaar eraf gepakt en het spanwiel met beleid ontspannen. Pas op, deze niet terug laten schieten! Dan kan de spanner in z'n n geheel gedemonteerd worden door het losdraaien van de bout (nummer 2) De spanner moet eraf omdat achter het spanwiel een bout van de waterpomp zit die er anders niet uit kan. (nummer1) Voor de foto heb ik het spanwiel ook even gedemonteerd. Alle bouten van de waterpomp zijn nu vrij en kunnen losgedraaid worden. Let even op welke bout waar vandaan komt, ze hebben verschillende lengtes. Bij het losnemen van de waterpomp komt er nog een golf koelvloeistof uit het blok. Gelukkig stond de opvangbak nog onder de wagen….Nadat de waterpomp gedemonteerd is komt het slakkenhuis vrij. De contactvlakken even schoon maken en dan kan de nieuwe pomp gemonteerd worden. Spanner weer terug gemonteerd. De multisnaar even gecontroleerd, deze was in goed conditie en kon zo terug geplaatst. De routing van de multisnaar staat op een sticker links van het motorkapslot. Het is wat gepruds om de tunnel en de visco vin samen terug te plaatsen. Vervolgens de tunnel vastzetten en de visco fan terug op de waterpomp schroeven. Bij het vullen van het koelsysteem ging er maar heel weinig koelvloeistof terug in. De lucht in het blok kwam er maar moeizaam uit. Met het losdraaien van de ontluchtingsplug (nummer 3) in de uitstroom naar de radiator ging dit een stuk makkelijker. Gevuld tot er koelvloeistof uit de ontluchting kwam, daarna het reservoir tot de streep vol gegooid en de dop erop gedraaid. Hierna de motor gestart en rustig op temperatuur laten komen. De eventuele luchtbellen komen er nu uit. Houdt hierbij wel het koelvloeistof niveau in de gaten. Na afkoelen het niveau nogmaals gecontroleerd en bijgevuld. Let op, koelvloeistof dop nooit open draaien bij warme motor! Gebruikte materialen: Waterpomp Jeep 3,7/4,7L 53020873AC 17104.19 Multisnaar 53013905AA Gates 6PK2203 7 liter koelvloeistof Kroon SP12 Tijdsduur: 3,5 uur
  39. 1 point
    Voor degene die denken dat ik ze verkeerd om gemonteerd heb, dat is niet zo.. Ik heb per ongeluk OEM nummer 5303 0497 besteld ipv 5303 0495. De eerste is voor 4.0 L t/m 1996 en de tweede voor een 4.0 L vanaf 1997. Het facelift model. Wijze les die we hier uit kunnen leren is: CHECK, CHECK, DUBBELCHECK je werk altijd. Oh ja, niet dat het heel veel toevoegt maar ik ben ongeveer 2,5 á 3L olie kwijt...
  40. 1 point
    Precies!! Adebisi is de winnaar!! 🏆 En zo ben ik dan waarschijnlijk 2,5L olie kwijtgeraakt!
  41. 1 point
  42. 1 point
    Vast interessant voor sommigen onder ons
  43. 1 point
    Denk dat Fol niet zal reageren. Hij heeft dit forum sinds 1 augustus 2012 niet meer bezocht. Misschien heeft iemand anders een idee?
  44. 1 point
  45. 1 point
    Ja, dat heb ik ook. Maar toch haal ik veel in Nederland. Heeft meer met voorraad, levertijden, service en ruime openingstijden te maken. Zulke dingen kosten nu eenmaal ook wat......
  46. 1 point
    2,5 á 3 bar is wel wat laag maar geheel normaal bij een blok met wat km op de teller. En volgens de beschrijving in de post van Kapt. Bob valt dit nog steeds binnen de norm. In mijn beleving hoef je dus geen zorgen te maken.
  47. 1 point
    De oliedruk die je noemt zijn denk ik in BAR? 😳 (1 BAR = 14,5 PSi). Voor een 4.0 L6 blok staat er dit in het boekje:
  48. 1 point
    Even een update: Vandaag een dagje vrij genomen om samen met de garage aan de Jeep te werken. De oude uitlaat was er eigenlijk zo onderuit. Van de 6 bouten waarmee elk uitlaatspruitstuk vast zat braken aan beide kanten de 2 middelste af, maar met een handig tooltje van de garage en een beetje speciale kruipolie waren de achtergebleven tapeinden zo weg. Het monteren van de headers bleek achteraf minder moeilijk dan we dachten. Het leek alsof de boel niet paste. Pas nadat we al plannen hadden gemaakt hoe de linker header te verbouwen bleek dat er niets aan de hand was en dat we de boel gewoon moesten vastzetten. Gelijk ook het hitteschildje weer netjes vast gezet. Dit is waar we geeindigd zijn. Maandag wordt de rest op z'n plaats gehangen en vastgelast. Daar zijn ook nog wel een paar uitdagingen omdat de uitgang van de header lager zit dan de dwarsbalk die de versnellingsbak op z'n plaats houdt, maar daar zoeken ze wel een oplossing voor. Nu alvast een paar foto's van vandaag:
  49. 1 point
    Gevonden: https://en.m.wikibooks.org/wiki/Jeep_Liberty/Tires_%26_Rims En 255/75/r17 komt volgens mij overeen met 32inch banden, volgens bovenstaande link gaat dat em niet worden
  50. 1 point


×
×
  • Create New...